MERAKLARIM,BU ARALAR YAPTIKLARIM,ETTİKLERİM. :)

Pazartesi, Kasım 12, 2012

Yaklaşık on gündür blogum yokmuş gibi bir modlara girmiş bulunmaktayım. Çıktım mı da bilemiyorum aslında. :) İnstagram bloggerları tembelleştirdi sanki. :) Bu arada takip etmek isterseniz esraninblogsesi adıyla aratabilirsiniz beni. 
Yapmayı çok istediğim fakat bir türlü cesaret edemediğim işlerden biriydi tığ işi. Sağolsun Rahile Yenge 2 gündür öğretiyor bana. Bir tek zincir atmayı biliyordum. Durum vahimdi anlayacağınız. Dün gece bu parça ortaya çıktığında böyle bir mutlu oldum,bir keyif almaya başladım. :) Anneme de resmi gösterip çok çok olumlu yorumunu alınca anlayın şimdiki hevesimi. Şimdilik evdeki iplerle idare ediyorum. Küçük küçük büyük planlarım var tığ işleri için. :) 
Bayramdan beri neler yapmışım neler ig'deki resimlerin çokluğunu görünce ben bile şaşırdım. :D

Bayram sabahı Kahvaltı soframız. :)
Artık hafta sonu kahvaltılarımız da klasikleşti.
Mutfakta tabak,çanak adına ne varsa hepsini aşağı döküyorum. 
Her defasında başka bir konsept çıkıyor ortaya. :)
Bazen de gece geç yattığımda eşime süpriz olsun diye geceden sofra düzenimi hazırlayıp yatıyorum. Çünkü çalışsa da benden erken uyanmayı başarıyor. :)
Kurban Bayramı malum kahvaltılık kavurma bile yaptım. :) Ayrı bir postta tarifini de paylaşıcam inşallah. 
Bayramın 4.günü arkadaşlarla buluştuk.
Harikalar Sahili'ne gittik. Yedik,içtik,gezdik. Keyifli sohbetler ettik. :) Pamuk şekeri yedik. 3D sinemaya bile gittik. :)
Geçenlerde Recep'in iş yerine götürmesi için Pastane Pidesi yaptım. Ama unutmuş. Ben de bayramda kayınvalimdelere götürdüm. Yoksa başka birşey yapmayı düşünüyordum. Nasip demek ki. :)
Turşum oldu. Hem de süper oldu. 2 büyük kavanoz bitti şimdiden. :) 
Çarşamba geceleri Kuzey-Güney hazırlıkları bizde böyle. Nar'ı ayıklayıp keyifle tüketiyoruz. Kestane de zaten kebap! :)
Kutu hastalığı bende vahim dozlara ulaşmaya yol almakta. Bulaşık makinesi tabletleri için böyle bir kutu aldım güzel oldu. Geçenlerde bir de temizlik bezleri için hasır bir kutu daha aldım. Bakalım iş nerelere kadar varacak.:)
Bu saati Evmanya'dan sipariş ettik. Siparişten sonra nasıl bir site diye araştırmıştım. Şikayetçiler çoktu ama tam zamanında geldi. :) Odamıza da çok yakıştı. 
Geçen Çarşamba annemler bana geldi. Sabahında ders için arkadaşlarla buluştuk. Büşra'mızın doğum günüydü. Süpriz pasta yaptırdık Leyla'yla. Hediyelerimizi aldık. Arkadaşlarını da davet ettik. Onu bayağı bir şaşırttık. Güzel de zaman geçirdik. :)
Kübülim bana Oriflame'in bu parfümünü hediye almış. Kokusunu durdukça daha bir sevdim ama görüntüsü yeter zaten. :)
Yeni kemerlerimi çok çok sevdim. :)
İki katlı evde yaşamak keyifli olabiliyor ama zorluğu da çok ne yazık ki. Ne zamandır aklımdaydı. Özge'nin Renkleri'de beni harekete geçirdi.Eşime geceden gösterdim. Aradık,taradık. Kullananların yorumuna baktık. Sabah simit almaya gitti. Bir baktım bizim mahalledeki Arçelik şubesinden almış gelmiş. Çok sevindim tabi. :) Çok ta memnun kaldım. Ayrı bir postta bu harika makine için hazırlamak istiyorum. :)
Kübra benden keçeden bir saat istiyordu. Bu saati görünce hemen kaptım. :) O da beğendi,bende mutlu oldum. :)
Gold'da bu iphone kılıfını görmüştüm Bayram gezmemizde. Bayıldım belki almak isteyen olur diye de paylaşıyorum. :)
Perşembe günü annemlerle İstanbul'a geçtim. Önce Viaport'a gittik. Keşke fotoğraf çekseydim. Çok beğendim. Bütün markalar var. Outlet olması en büyük artısı pek tabi.Ve üstü açık olması. Alışverişten sonra kocaman bir pizza sipariş ettik. Sbarro'dan ilk kez pizza yedim.Tavsiye ederim. :) Annecim de İskender. :)
Penti'de 4 al 3 öde kampanyası var. Bu kuzucuklardan 2'şer tane aldık Kübüli''mle.Sıcacık tutuyorlar! :)
Sonrasında da ben yine Kocaeli'ye döndüm yağmurlu bir İstanbul gününden. :)
Dün Rahile Yenge ve Murat Abi'ler kahvaltıda ağırladım. Uzun keyifli bir kahvaltı yaptık. Ve akşam yemeği ve akşam çayı. :) O sırada da tığ işi öğrenmeye çalıştım. 
Farkındayım daldan dala atladım. Ama not edip,paylaşmak istedim. Hoşçakalın. Mutlu kalın. :)
    

You Might Also Like

15 yorum

  1. Esracım buharika ile ilgilli bende bir post hazırlamayı planlıyorum o puantiyeli kahvaltılıklara bayıldım :) Perşembe günü bizde viaporttaydık ve aynı menüyü bizde uyguladık tığ işi kolay mı bende battaniye örmek istiyorum kendime tabi becere bilirsem :)

    YanıtlaSil
  2. Vaaooouuv dolu dolu bir yazı olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. Kahvaltı masalarına, kutulara, ama en çok da tığ işine bayıldım:)

    YanıtlaSil
  4. fotolarn hepsi çok güzel ama kahvaltılıklarına bide kemerlerine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. nerden başlasam bir sürü şey var beğendiğim :) o puantiyeli kaseler, masada kalp keçeler, saatin hele de kemerlerin çok güzel ben de ince kemer istiyorum böyle zarif nerden aldın canım ?
    çok güzeller güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Hangisine yazacağımı şaşırdım :)
    Hepsi ayrı ayrı çok güzel canım :)
    Sofralarına bayılıyorum zaten geceden hazırlama konusuna ise valla tebrik ediyorum eşin çok şanslı :)
    Arçelik konusunda postunu merakla bekliyorum.
    Oriflame nin o şişesi çok hoşuma gitmişti benimde kokusunu bilmediğim için cesaret edememiştim senden güzel olduğunu duymak iyi oldu.
    İg da paylaşıyosun diye bizi unutma burda :)
    Öpüyorum canım seni :)

    YanıtlaSil
  7. @Özgenin Renkleri Özgee senin paylaştığın battaniyeye bittim. Şu acemiliğimi üstümden atayım. İlk işim o battaniyeye başlamak olacak ama renk konusunda kararsız kalacağımdan korkuyorum. :)
    @bety bop arada bir tarif dışında ben de burdayım diyorum galiba. :)
    @Zeynep'in Evi çok teşekkür ederim. İnşallah istikrar gösterir bıkmam. :)

    YanıtlaSil
  8. @Şantiyenin Gülü Teşekkür ederim masalar için. Kemeri ben de çok severek ve beğenerek aldım. Kullanmak için sabırsızlanıyorum. :)
    @Evim Benim Atölyem Canım beğenmene çok mutlu oldum. :) Çok teşekkür ederim. Kemerleri İstanbul Ümraniye'de Lizge Outlet adlı bir mağazadan aldım. Sen de İstanbul'dasın değil mi? :)

    YanıtlaSil
  9. Sağol canım güzel yorumun için. :)
    Göz doymadan mide doymaz diyenlerdenim.Keyif alıyorum. :)
    Bir haftaya evde büyük temizlik var. O zaman ayrıntılarıyla resimlerini çekip paylaşıcam inşallah.
    Evet gittikçe de sevmeye başladım parfümü. Hem de kapağı açılıyor Yasemin. Bitince sevdiğin başka bir parfümden doldurtabilirsin. Ben öyle yapmayı düşünüyorum. :)
    Ben de çok öpüyorum. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  10. ben ankaradayım canım. hmm bildiğim bir yer değilmiş :) neyse güle güle kullan çok zevklisin maşallah :)

    YanıtlaSil
  11. @Evim Benim Atölyem teşekkür ederim. :)
    Sana birşey danışmak istiyorum. Singer 8280 Dikiş makinası nasıl sence? Dikiş bilmiyorum hiç. Kendi kendime öğrenmek istiyorum. Masa örtüsü,yastık kılıfı basit şeyler dikebilmek için. :) Tavsiyeni bekliyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. kahvaltı takımlarım yemek takımların çok şık bulaşık mak.sabunların çok güzel yapmışşsın çok beğendim çok da güzel bir fikir hemende şık.. oriflama parfümün kokusunu bilmezdim ama şişesine vurulmuştum...

    YanıtlaSil
  13. @haticinpepelası Çok teşekkür ederim. Karıştıra karıştıra yeni birşeyler çıkarmaya çalışıyorum. :)
    Kutu sevgisi ortaya çıkınca neler koyabilirim diye diye onu da buldum sonunda. Aynen bende öyle. Ama kokusu da görüntüsü kadar hoşmuş. :)

    YanıtlaSil
  14. mutfakta farklı konseptler uygulaman ne kadar güzel bir olay öylee :) kırmızılara bayıldım kiii :)

    YanıtlaSil
  15. @Saadet-i Müstesna Teşekkür ederim. Hoşgeldin bloguma. :)

    YanıtlaSil