FIRIN POŞETİNDE ŞİPŞAK TAVUK :)

Cuma, Kasım 23, 2012

Bazen hızlı hızlı alelacele de yemek hazırlamak gerekir ya hani. Pek te uğraşmak istemeyiz veya vaktimiz olmaz. Öyle zamanlarda fırın poşeti iyi yardımcılarımdan sayılır. Tek yaptığım tüketebileceğimiz kadar tavuk budu tuz ve yeterli baharatları poşete koyup; küçük bir domatesi dörde bölüp poşetin ağzını bağlamak oluyor. Sonrasında güzelce çalkalayıp birde iğne ucuyla poşette bir kaç delik açınca. Hoop fırında buluyor butlar kendini. :) Ben de o sırada halletmem gereken işlerimi hallediyorum.

 Yanına bir de pirinç pilavı yaptım mı değmeyin keyfimize. :) 



You Might Also Like

4 yorum

  1. kesinlikle poşet tavuk favorim benimde ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar öyle yoğunum ki aklım hep pratik şeylerde. Bir de çalışsam napardım bilmiyorum. :)

      Sil
  2. tavuk her şekilde güzel oluyo kurtarıcı yemek :)
    ama bende bekliyorum bloğumaaa
    http://smslescol.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. bunu ben de denerim süper olur herzaman yumuşacık,minik minik...bak şimdi canım istedi:)

    YanıtlaSil