ÇEKİRDEKLİ PUF POAÇA :)

Salı, Kasım 27, 2012

Merhabalar. :) Bu ayıklanmış çekirdekleri Bim'de ilk gördüğümde aklımdan film şeridi gibi fikirler geçti. Poaçaya,tuzlu kek ve kurabiyelere,salatalara ne güzel yakışır diye. :) İlk fikrimi gerçekleştirdim. Güzel de oldu. Çok ta doyurucu. Sadece benim acelem yüzünden istediğim gibi puf puf olamadı.. Siz benim gibi acele etmez,beklerseniz  çok daha yumuşak güzel poaçalara sahip olabilirsiniz elbet. :) (Büyük temizlikten sonra yoğuracak,bekleyecek hal kalmamıştı bende.:) )

Hamur tarifini aynen Puf Pamuk Poaça'daki gibi uyguladım.Hamur kıvamını alınca istediğim kadar çekirdek içini katıp karışmasını sağlayacak kadar yoğurdum. Ilık bir ortamda yarım saat kadar beklettim. 
 Minik yuvarlaklar haline getirip;
 yumurtanın sarısından sürdüm. Çekirdeklere ters çevirip batırdım. Önceden ısıttığım fırında 160 derecede  pişirdim. Sonra da Tefsir dersinde afiyetle tükettik.  
Hoşçakalın. :)

You Might Also Like

5 yorum

  1. Ya neden yapamıyorum ben bu işleri :( Bu araba çekilişim var herkesi beklerim

    YanıtlaSil
  2. elinize sağlık bim de hiç görmedim ben,bir daha dikkatli bakim varmı buralardada..

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım puf puf olmuşki zaten çok güzeller :)
    Tefsir dersinemi gidiosun ne güzel.Allah muvaffak etsin canım.Bende yarım bırakmak zorunda kalmıştım yeniden başlayabilirim inşallah.

    YanıtlaSil
  4. @Bety Bop Gerçekten çok basit canım bir de ön yargıyla bakıp yapamıyorum dememek gerek galiba. Biliyorum çünkü ben de önceden böyle düşünüyordum. :)

    YanıtlaSil
  5. @Samsun Havası Var var hem de çok ucuz.:)
    @Şehirler Arası Aşk Canım çok sağol. Güzel yorumlarını hep bekliyorum. :)
    Tefsir dersinde meal okuyup yorum yapıyoruz,kitap okuyoruz.Araştırmalar yapıyoruz.Öyle kendi aramızda.Keşke buralarda olsaydın sende gelirdin ne güzel. :)

    YanıtlaSil