ZEYNEP'İMİZİN ODASI İÇİN ÇARPI İŞİ PANOLAR YAPTIM :)

Çarşamba, Ekim 17, 2012


 Panolar kuzenimin henüz dünyaya gözlerini açmamış prensesi için. :) 
 Ona özel birşey olsun istedim. İsmi yazmak küçük çerçeveye oldukça zordu denedim sığmadı. Üçüncü turda  kendim yaptım tasarımını. :) 

 Minik kızı hayırlısıyla yuvasına gelsin,konsun neşe getirsin inşallah. :)
 Teyzesine benzesin alışverişi sever olsun. :)
 Hepsi bittikten sonra da bakmaya doyamadım. Öyle hoşuma gittiler.
Paketleyene kadar gittim,geldim,baktım. Şu an kargoda. :)


Eğer sizde beğendiyseniz şablonunu çıkartmanız için yakın yakın çektim. 
Hoşçakalın.Mutlu kalın. :)

You Might Also Like

12 yorum

  1. çok güzel çok zarif olmuş...çok beğendim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ay neler yapmışsın yine senn çok şeker olmuşlar yaa :) ellerine sağlık canım
    Minik zeynepde hayırlısıyla gelsin inşallah.

    YanıtlaSil
  3. bence de çok şeker,elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Çok cici olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. etamin işini bende çok seviyorum ya da kolay geliyor bana bunlarda çok tatlı olmuşlar...

    YanıtlaSil
  6. @Evim Benim Atölyem Çok teşekkür ederim canım. :)
    @Şehirler Arası Aşk Sağol canım okuyup,çalışıp sonra da evde boş kalınca insan boş kalmak istemiyor. Birşeyler üretmek istiyor. Ben de bundan keyif alıyorum galiba. Yaptıkça yapasım geliyor. :)
    @İsmi geçmeyen takipçim çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  7. @Senanın Annesi Teşekkür ederim. Sizin de parmaklarınıza sağlık güzel yorumunuz için. :)
    @haticinpepelası Bana da öyle geliyor. Ve iş gibi gelmiyor. Keyif alarak yapıyorum. Teşekkür ederim teyzesi. Sahipleri çok daha tatlı maşallah. :)

    YanıtlaSil
  8. mrb..etaminleriniz çok cici olmuş zeynep bebek keyifle kullansın inş..acaba bana bi konuda yardımcı olurmusunuz? bende bu etamin işlerine yeni başladım ama çözemediğim birşey var,belki komik gelecek ama acaba bu isimler nasıl yazılıyor yani çigilerin yapılışını çözemedim..ben denedim ama bir çizgi yapıyorum hemen ardı sıra olanı değilde bir sonrakini yapabiliyorum,yani bir boş bir dolu oluyor sonra onu bitirip tekrar dönüp o boşlukları dolduruyorum,saçmalıyormuyum acaba? valla anlatabildin mi bilemedim ama siz anladıysanız bana bi yardımcı olurmusunuz? sevgiler mrw

    YanıtlaSil
  9. @mrw Çok teşekkür ederim.Ne demek olur mu öyle şey. İşlemenin alt tarafından ileri üst tarafından geri doğru giderseniz doğru olur galiba. Anlatabilmişimdir umarım. :)

    YanıtlaSil
  10. hımmm..yani benim yaptığım gibi mi oluyor önce bir çizik sonraki boşluk sonra çizik bittiğiyerden dön boşluları doldur..böyle mi? ayyy mala bağladım,ama çözmek istiyorum bu işi napıyım:))))
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. @mrw Evet önce bir çizik sonra boşluk bırakıp iğneyi aşağıdan barıtırıp o boşluğu çizik ile dolduruyorsun aynı şekilde ilerletiyorsun canım. Geç oldu biraz umarım yapmışsındır . :)

    YanıtlaSil
  12. merhabalar canım :) bende doğacak prensesim için ayak izli bir şablon ararken blogunda gordüm çok mutlu oldum :) sana yazamadan heyecanla şablonunun çıktısını aldım. gelir gelmezde yazmak istedim. çok cici olmuş şimdi bende başlıycam inşallah

    YanıtlaSil