SON GÜNLERDE BİZ ve BAŞIMIZA GELENLER :) VE YUMURTALI PATATES :)

Pazartesi, Ekim 01, 2012

Blogla ilgilenemeyen benim bir maruzatım var elbette. Eşim minik bir ameliyat geçirdi. Öncesinde hastane işlemleri vs derken birden hastane odasında bulduk kendimizi. Şükür atlattık.
Cumartesi günü hastahaneden çıktık. İki gündür evdeyiz. :) Bilekliği de hemen sakladım.
Gitmeden önce Tatlı-Tuzlu Kurabiye'yi hazırlayıp buzluğa, Damalı Kubbe Pasta'yı da hazırlayıp dolaba atmıştım.
Annem Mayalı Tırtıl Poğaça, kayınvalidem de Kıymalı Börek getirdi. Sağolsunlar. :) Gelenlere ikram ettim.
Cumartesi annem,babam,Kübüli ve Yasin bize geldi. Akşam çaylarımızı içip tatlılarımızı yedik. Sohbet ettik.
Sabah bizimkilere güzel bir sofra hazırlamak istedim.Geceden masamı hazırladım. Sabah kalktığım gibi mutfağa daldım. :)
5 patatesi soyup küp küp doğrayıp, 3 kaşık kadar sıvıyağ koyduğumuz teflon tenceremize alıp ara ara karışırıp kapağını kapalı tutuyoruz.
3 yumurtayı çırpıp, tuzunu ekleyip pişen patateslerimize ilave edip karıştırıyoruz. Servis tabağımıza alıp baharatlarla süsleyebiliriz. Artı olarak istersek baharatları çırptığımız yumurtaya karıştırıp o şekilde de ilave edebiliriz. 
Keşfettiğimden bu yana kahvaltı da genellikle yaptığım pratik bir tariftir. Kızartmaya oranla oldukça sağlıklı olduğunu düşünüyorum. :) Bu arada bizde de bir baktım dolapta 1 yumurta kalmış. Ondandır hiç yumurta yok gibi gözükmesi. :)
Bu arada yeni tabaklarım için kardeşim Hammim'e çok teşekkürler. Kardeş başka birşey ya. :) 
Birazdan yazılar teker teker düşmeye başlar inşallah. Bütün resimleri ayarladım. Yükledim. Toplam 12 taslak hazır ve nazır halde bekliyor. :) Geriye kaldı yazıları. Hoşçakalın. :)

You Might Also Like

8 yorum

  1. yumurtalı patates öğrenci evindeyken en büyük lüksümüz ve lezzetimizdi:) Malum kalabalık oluyoruz kızartma için fazla yağ gidecek e maddi durum çok iyi değil gelsin patatesli yumurta:) Sofran çok güzel olmuş,eşinize de geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet geçen arkadaşım geldi üniversite öğrencisi o da aynı şeyi söyledi.:)
      Çok teşekkürler. Sağol. :)

      Sil
  2. sofran çok güzel gözüküyor o pasta tarifinide denemek istiyorum inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Beğenirsin inşallah :)

      Sil
  3. Öncelikle geçmiş olsun canım.
    Ve kırmızı siyah yakıyosun çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım Rabbim bütün hastalara şifa versin.
      Sağol kardeş süprizi beğenmiştim o da aldırmış anneme :)

      Sil