SEMİZOTU SALATASI MI DEDİ BİRİLERİ? (:

Pazartesi, Ekim 22, 2012



Semizotu salatasını severim. Ama her nedense evlendikten sonra pek yapamadım. Pazara gitmeyince insan sebze-meyveden uzak kalabiliyor. Marketlerde de bol çeşitler olmuyor. Bu ara pazara gidiyorum duyrulur. (:
Bu kadar giriş cümlesi bunun içindi. :D Salatamız çok basit evde semizotu olduğu sürece. (:

Bir bağ semizotunu ayıklayıp yıkadım. Salata kurutucusunda kuruttum.
Bir öksüz doyuran kase yoğurda gönlümce sarımsak ekledim. :) Karışımı semizotuna ekleyip,üzerine zeytinyağı gezdirdim. Afiyetle tükettik. Bir ara Recep semizotu var mı diye bile sordu. Biz sevdik. (:
Hoşçakalın... (:

You Might Also Like

10 yorum

  1. ben de yapıyorum arada, omega 3 kaynağı sağlıklı ve lezzetli bir tarif:)

    YanıtlaSil
  2. @ayşegül çolak Teşekkür ederim :)
    @Evim benim atölyem ben de buldkça yapmaya çalışıyorum bulmaya çalışıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor.Ayrıca eviniz çok temiz tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
  4. ben yeni kullandığım için pek anlayamadım bolg'u.:)

    YanıtlaSil
  5. Bende gitmiyorum pazara o yüzdende değişik değişik yeşillikler alamadık bu sene :)
    Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  6. Cook ama cok severim. ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  7. bende çok severim ama hiç yapmadım, annem yapar ben yerim :) en kısa zamanda bende yapmak istiyorum :)çok güzel gözüküyor .. elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. @Ayşegül Çolak evim temizdir inşallah bu postta gözükmüyor birşey ama :) Ben de öyleydim yavaş yavaş çözdüm. :)

    YanıtlaSil
  9. @Şehirler Arası Aşk Pazara gitmek iyi oluyor da benim çok ters günüme denk geliyor.Genelde gidemiyorum.
    @Mehtap Teşekkürler :)
    @EmrEsra Evlenince bol bol yaparsın inşallah :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil