MİNİK KARADENİZ TURU -7- RİZE MERKEZ'DE 5 KİŞİ :)

Cumartesi, Ekim 13, 2012

Sıra geldi Rize'ye. Resimler Rize çarşısından. :)

Merkezde dolaşmalarımız genelde akrabalara hediye almakla geçti. Bu gömlekten Recep babasına aldı.
Rize bezi atletlerden abilerine aldı. Bir tane de kendinde aldı. Alırken biraz çekimserdi ama çok memnun kaldı.Gerçekten teri çekiyor. Tavsiye edilir. :)
Her gidişimizde yolumuz düştü Bekiroğlu'na bu gezi boyunca abartısız en iyi yemekleri burada yedik.
Mercimek çorbası bile bir farklıydı. Kuzenim mercimek çorbasında tavuk bile olduğunu söyledi. :)
Kübüli ve Yasin pilav üstü kuru fasulye ve döner sipariş ettiler. Çok sevdiler.
Recep kuşbaşılı 2 pide. :) Zaten tatil boyu yemekleriyle bizi şaşırttı ya helal olsun. :)
Ben ise kavurmalı kaşar peynirli pide sipariş ettim. Tavsiye ederim. :)
Ama bu sütlacı tatmadan dönmeyin. :)
Bu resimleri de son gidişimizde ancak çekebildim. Çünkü başlamamızla bitirmemiz bir oluyordu. Bir kere sırf canımız sütlaç çekti diye köyden merkeze gittik. :)
Rize'nin merkezindeki eski camilerden biri ne yazık ki ismini hatırlayamıyorum şu an.
Bu da çarşıda kuyumcular sokağındaki bir kuyumcunun vitrininden hasır bilezik. Bilekten dirseğe kadar gider herhalde. :) 
Burası da Rize Müzesinin hemen yanında Evvel Zaman Yöresel Yemek Evi biz gidemedik ama kuzen tavsiye etti. :) Benim de sonraki gidişimiz için listemde şu an. :) Mekan hakkında bilgi almak ve incelemek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Site müzikli yoksa siz de benim gibi birden neye uğradığınızı şaşırabilirsiniz. Benden söylemesi. :)
Son olarak ta Rize meydanından bir resimle elveda diyebilirim. Karadeniz Turumuzla ilgili son bir yazım kaldı. O da çay la ilgili bilgiler içeriyor. :) Hoşçakalın. :)

You Might Also Like

7 yorum

  1. Sen her Karadeniz turu yayınlayışında bende yeniden gidiyorum oralara :) Bizde pike takımı almıştık rizeden hatıra kaldı :) Yemekler felaket görünüyor sütlaç da öyle :) Yanlız o bilezik ne öyle :))

    YanıtlaSil
  2. ne güzeeeellll karadenize özellikle trabzona gitmek ve görmek planlarım arasında ama rizeyi düşünmemiştim hiç fotoğraflar iyi oldu daha bir ister oldum şimdi gitmeyi:)

    YanıtlaSil
  3. @sehirler arası ask Ben de pike takımları,çarşafları bolca mevcut. :)
    Evet postu hazırlarken olsa da yesek modunda acıklı gözlerle baktım resimlere. :) Bileziği sorma. :D
    Bozdur bozdur ye cinsinden. Ama bunlar da bozulunca birşey yapmıyormuş. :D

    YanıtlaSil
  4. @morpuanlıpembeçorap Daha Rize Kalesi var, Ziraat Çay Bahçesi var,Dağmaran var benim gidemediğim. Memleketim diye söylemiyorum desem yalan olur herhalde ama mutlaka gitmelisin. :)

    YanıtlaSil
  5. caminin adı ORTA CAMİ.. o sütlaç var ya offf şuan ne kadar canım çekti anlatamam :))

    YanıtlaSil
  6. @haticinpepelası çok teşekkürler bazen dilimin ucunda derler ya aynen öyleydi. :) Yorumu okumamla zihnimde canlanması bir oldu. :)
    Ben de sütlaç yüzünden bu posta pek bakamıyorum. Aklıma geldikçe off diyorum aynen. :)

    YanıtlaSil
  7. Bizim oralar güzeldir asıl birde ayder yaylarına çıksanız süper süper :)

    YanıtlaSil