MİNİK KARADENİZ TURU -5- AYDER YAYLASI :)

Pazartesi, Ekim 01, 2012

Geldik son günlerimize. Ayder'i en sona sakladık. Bir gece orda konaklayıp kaplıcasına gidip dinlenir öyle yola çıkmaya daha hazır oluruz diye. :) Ayder'e vardığımızda Yasin'in turizm şirketinden bir abisini gördük. Bize Memişoğlu Konak Otel'i önerdi.

Merkezde etrafı tanımak için bir tur attık arabayla ve otele gidip pazarlığımızı yaptık. :) Orta kat köşeye yerleştik.
Odadan görünen manzara.
Yerleşip biraz dinlendikten sonra dışarı çıktık. Yasin otel sahibine Ayder'de bize nereyi önerebilceğini sordu yemek için. Bizde cevaba istinaden Zümrüt Restourant'ın yolunu tuttuk.
Arka terasına kurulduk. Köşeye oturmayı sevdiğim için annem bana yer veriyordu ama manzarayı ve şelaleyi görünce vermedi. :)
Siparişlerimizi verdik. Şelale sesi ve manzara eşliğinde başladık beklemeye. :)
Tatil boyunca mercimek çorbasını masamızdan eksik etmedik desem yeridir. :)
Ortaya bir de muhlama söyledik. Ama öyle böyle güzel değildi. Bizimkiler de çok güzel yapıyor ama ömre zarar bunun da bol tereyağlısı insanı kendinden alıyor. :)
Ben güveçte kuru fasulye ve pilav söyledim. Çok güzeldi. Giderseniz mutlaka tavsiye ederim. :)
Şelaleye bakmaya dinlemeye doyamadım. :)
Sonrasında çıktık. Kaplıcalara gittik. Annem sıcaktan bunaldı. Fenalaştı. doktora gitmek istemedi. Otele geri döndük. Sonra baktık olmayacak ambulans çağırdık.Böyle de karışık geçti sonrası biraz. Tansiyonu yükselmiş. Allah korudu öyle atlattık.
Ertesi sabah böyle güneşli bir güne uyanıp,
arılar eşliğinde iştahla kahvaltımızı yaptık. Böyle yerlerde insanın iştahı da açılıyor. :)
Kahvaltıdan sonra annemi köye bırakıp Rize'ye gittik. Hediyelik eşya bakmaya. :)