İÇTEN GELEN BİR HEDİYE VE SON ZAMANLARDA BİZ 2 :)

Perşembe, Ekim 11, 2012

Bu kaseler ve yanındaki çay bardağı altlıkları sevgili Şehirler Arası Aşk'a. :) Ben aldığımda beğenmiştin. Tekrar geldiğini görünce de hemen aldım sana. Umarım güzel günlerde kullanırsın. :) Mailimden adresini gönderir bir merhaba dersen sevinirim. Sen gönderene kadar hediye paketin biraz daha büyüyebilir. :)

 10/10/2010 nişanlılık yıldönümümüzdü. Belki biraz garip hatta gülüştük te bu günü bi tek biz kutluyoruzdur diye. Ama ekstra sevinçler için böyle günleri de es geçmeyiz biz. :) Sahi bi tek biz miyizdir nişanlılık yıldönümünü kutlayan?
 Teflon tencere takımımın bir parçasını geçen yıl ilk acemiliğimle blendır kullanıp mahveden bana daha sağlıklı,sağlam,kullanışlı birşeyler lazımdı. Döküm alacakken son anda seramik aldık. İlk deneyimim bile farkı anlamama sebep oldu. Pilav yaptım. Pirinçler sanki kayıyor tencerede. :D Umarım aksi bir durum yaşamam ki öyle gözüküyor. 
 Malum eşim ameliyat dolayısıyla evde. Beraber yapamadığımız kahvaltıların keyfi çokça çıkarılmakta. :) Bazen yorsa da beni nazlı bir hasta olsa da. :)
Blogumun temasının her ayrıntısını ben nasıl istediysem bulduğu ve yaptığı için teşekkürü bir borç bilirim. :) 
Gezi notları ve biriken tariflerle durmak yok yola devam. Hoşçakalın... :)

You Might Also Like

17 yorum

  1. Esracım ya ay ne diyeceğimi bilemedim :)
    Kaç kez yazıp sildim şu yorumu :)
    İlk kez böyle bişi başıma geldi çok teşekkür ederim canım gerçekten çok incesin diyecek söz bulamıyorum çok güzeller kalplerde harika gerçekten güzel gönlüne ve eline sağlık canım :)

    Nişanlılık yıldönümünü kutlamak hoş bi fikir bencede bizde kutlarmıyız bilmiyorum ama bizim yıldönümü askerdeyken olucak ah çok bahtsızım yine :)

    Tencerelerini güzel günlerde kullan canım çok hoş görünüyorlar ayrıca masalarına bayıldığımı söylemiştim zaten yine çok cici pembe pembe :)
    Ve bloğun harika olmuş çok cici çok sevimli güle güle kullan canım.
    Ne çok konuştum öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
  2. Başına gelen bu ilk son olmaz inşallah :)
    Gerçekten içimden geldi. Sanırım elektirik meselesi. :)
    İnan beğenmene,mutlu olmana çok çok sevindim. :)
    Tencere bakıyordun verdiğim tavsiyeleri geri alıp bunları inceleyip araştır derim. :) Benimkiler Korkmaz-Natura serisi.
    Masalar için de çok teşekkürler. Uğraşmayı seviyorum galiba. Önce göz sonra mide diyenlerdenim. :)
    Blog için bir haftadır uğraşıyoruz. Arka plan o mu olsun bu mu? diye diye zor seçtik. Header için bir sürü resim çektim özgün olsun diye. Sonunda böyle bişey çıktı ortaya içime de sindi. Sade,sevimli pembe :)Beğenmene de çok sevindim.
    Ne demek yorumlarını seviyorum.Hep beklerim. :)

    YanıtlaSil
  3. nişan dönümünüzü kutluyormuşsunuz nekadar güzel..=) keşke bizde alışkanlık haline getirsek
    yeni evli olaraktan..=)
    kalpli bardak altlıkların harikaymış güle güle kullansın blog arkadaşın..

    YanıtlaSil
  4. herşey çok güzel heleki kaselerin rengi çok cici :))

    YanıtlaSil
  5. kaseler çok cici:) yan tarafta da oyladım ama tekrar söylemek istedim çok beğendim yeni temanı süper olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. İçten gelen o güzel hediyeler sahibesini gitsin bulsun sevindirsin onu :) Yüreğine sağlık, şehirler arası aşk güle güle kullansın..

    Nişanlılık yıldönmünü kutlayan tek değilsin canım, bizde sizgillerdeniz :))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba kaselere bayıldım nerden aldığını öğrenebilirmiyim?

    YanıtlaSil
  8. Çok Güzel Bu Kaseler :)
    bende hediye almak isterdim :)

    YanıtlaSil
  9. mrblar esra hanımm ama ama bende çok beğendim onlarıı :)) ya bide ben o keçeden yaptığınız servisleri çok beendim bi post da da nasıl yaptığınızı keçeleri nasıl aldığınızı anlatabilirmisinz acaba..

    YanıtlaSil
  10. @cicibiciseyler İyi oluyor bizim için kutlamak bizim evde genelde bir pasta olur zaten. Neden güne uydurup keyif almayalım dimi? :)

    YanıtlaSil
  11. @Pasta Köşesi Evet ilk önce kendime almıştım. :)

    YanıtlaSil
  12. @evim benim atölyem Çok teşekkür ederim canım senin blogun da çok güzel :)

    YanıtlaSil
  13. @pembe esinti amin inşallah :)
    Sevindim bir tek biz yoksak hoş tek olsak bile ne değişir dimi? :D

    YanıtlaSil
  14. @sevgili günlük Tedi'den aldım mor,turuncu,sarı ve pembe renkleri de mevcut. :)

    YanıtlaSil
  15. @EmrEsra Bas Sanırım herkes çok beğenmiş. Bir çekiliş yaparsam eğer içinde olabilir. (:

    YanıtlaSil
  16. @merve temirci Merhaba :) Yakın zamanda yapabilirim inşallah. Şurada da o kelebeklerden biraz bahsetmişim.Kelebekleri ince keçe kullanarak yaptım. Servisini ise elimde kalın olmadığı için ince keçe kullandım. Kalın keçe daha kullanışlı olabilir. Merak ettiğin ayrıntılar olursa adresimden yazarsan da yardımcı olabilirim. :) http://eesraaaninblogsesi.blogspot.com/2012/02/fikir-ler-im-geldi.html

    YanıtlaSil
  17. Canim biz daha evlilik yildonumumuzu dogru durust kutlamiyoruzki nisani kutlayalim.masallah size...

    YanıtlaSil