BİBERLİ ŞEHRİYE ÇORBASI ve İLK BLOG ÖDÜLÜM :)

Perşembe, Ekim 18, 2012

Çorba denince aklına ilk mercimek gelenlerdenim. Her daim de ilk seçimimdir.Recep ameliyat olunca bir kaç tarif daha denemek istedim. Malum hasta sulu yiyecekler tüketmesi gerek.Kırmızı biberi çok sevdiğimden böyle pratik bir çorba yaptım. Hazır çorbayla aynı zamanlarda hazır oluyor. :)
Bir adet kırmızı biber ve iki adet sivri biberi küp küp doğrayıp, 3-4 kaşık sıvıyağ ile kavurup. Bir buçuk tatlı kaşığı salçamızı da ekleyip işlemimize devam ediyoruz.
Yıkadığımız bir fincan şehriyeyi de ekleyip 5 dakika kavurup 4 bardak kaynar suyumuzu ekliyoruz.Tuzunu ayarlayıp pişirmeye bırakıyoruz.Piştikten sonra duruma göre su ekleyip tuz ayarını yapabiliriz elbette. :)
Afiyet olsun efendim. :) 

Sıra geldi ilk blog ödülüme. Bu nazik ödül için  Evim Benim Atölyem'e teşekkür ederim. :) Yaptıklarını keyifle takip ediyorum belirtmek isterim. :)
Bende bu ödülü  Şehirler Arası Aşk 'a ve Özge'nin Renkleri 'ne gönderiyorum. Hoşçakalın tekrar tekrar. :)

You Might Also Like

4 yorum

  1. tebrik ederim...
    ödülün hayırlı olsun canım...

    en sevdiğim çorbayı yapmışsın...
    yok mu 1 tabak daha :)))
    ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  2. çok sağol canım ben de senin yaptıklarını beğeniyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Benimde ilk mercimek çorbası aklıma gelir ve çok severim :) Bu yaptığın çorbanın yeride ayrı tabi ellerine sağlık canım.
    Ödül için çoook teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  4. @gurme şirine sağol canım,teşekkürler hemen açıyorum bir servis buyur :)
    @evim benim atölyem teşekkürler :)
    @şehirler arası aşk Dimi mercimeğin yeri ayrı.
    Ne demek hakkın kanımca :)

    YanıtlaSil