MİNİK DOĞU KARADENİZ TURU-2- UZUNGÖL! :)

Perşembe, Eylül 20, 2012

Evet sıra geldi Minik Karadeniz Turu'muzun 2. perdesi Uzungöl'e. :) Oldukça keyifli geçtiğini baştan söyleyebilirim. 



Uzungöl'e vardığımız gibi etrafı inceleyip fotoğraf çekmeye başladım haliyle. Bütün binalar ahşaptan. Kuzenim  doğal yapının bozulmaması için beton bina yapılmasının yasaklandığını söyledi. Çok ta iyi yapmışlar diye düşünüyorum. :)
Oteller çok güzeldi. :)


Oldukça fazla hediyelik eşya satılan yerler var. 




Biraz gezinip etrafı keşfettikten sonra yemek için Ensar Otel'in Restourant'ını seçtik. 
Canlı canlı alabalık havuzları vardı. :)
Siparişimizi verdik. Bu sisli güzel havada bekledik balıklarımızı. :)
Balıklar ortaya tavada geldi. Recep o kadar yedi ki bizimkilerin hepsi şaşırdı. :D Ben de dahil!
Sahanda et soteyi de çok beğendik. Çok lüks bir yer değil ama hizmetten ve elemanın ilgisinden hoşnut kaldık. Kısacası mekanı tavsiye ederiz. :)
Eee karnımız tok sırtımız pek. Dedik artık binebiliriz deniz bisikletlerine. :) Girdik sıraya. Ya yarım saati ya da bir saatiydi galiba 20 tl. :) Ananem de bizimleydi. O binmeyince bisiklete annem de binmek istemedi. Yoksa benim genç annem hemen biner. Canım annem benim. :) Bu arada aradan zaman geçince yazmak daha da zor oluyormuş. İnsan hatırlayamayabiliyor yahu. Anılar canlıyken,tazeyken hemen yazmak gerekmiş. :)
Giydik şişme yeleklerimizi. Pırıl pırıl parladık.
Neyse Kübüli'ler ve biz ayrı bindik bisikletlere. Dolayısıyla bu muhteşem manzarayla bol bol fotoğraf çekilme şansımız oldu. :)



Deniz bisikleti keyfimiz bittikten sonra hediyelik eşya satan dükkanları gezdik. Alışveriş yaptık. 
Aldıklarımı merak edenler tık tık! :)




Dükkanlar bitince tepe bir yere çıkıp manzarayı izlemek istedik. Sekiz yıl kadar olmuştur ilk kez geldiğimde yine bu tepeye çıkmıştık. :) Buradan Uzungöl ayaklarınızın altında. Bütün güzelliğiyle de gözlerinizin önünde. Bir kaç güzel fotoğraf çekmeye çalıştım. Umarım beğenirsiniz.





Karadeniz'de sis her an her yerde olabilir. Birden 100 metre ilerideki eşinizi bile göremeyebilirsiniz. Benden söylemesi. :) :)
Kesinlikle gidip,görülesi bir yer. Yazılara devam yoksa unutucam. :)

You Might Also Like

6 yorum

  1. tatlım fotoğraflar kesinlikle muhteşem :))
    ben aslen Trabzonluyum...
    ŞU anda İstanbulda yaşıyorum :))
    Eskiden her yaz giderdim nerdeyse uzungöl e
    ama evlenince hiç gidemedim uzungöle...
    ama seneye inşallah ordayım :))
    bekle beni Uzungöl geliyorum :))
    ne kadar gidersem gideyim o havaya o doğaya doyamıyorum :))
    muhteşem bir yer...
    deniz bisikleti olayı yeni başlamış sanırım...
    eskiden yoktu...
    benim orda yemek yediğim restourant inan kardeşler...
    ve her zaman saçta alabalık yerim :))
    çok güzel yapıyorlar :))

    çok konuştum galiba...
    neyse Şirine artık gider...
    banada beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım yorumuna çok sevindim sevinirim tam tersi :)
      Benim de 4 yıl kadar olmuştu memlekete gitmeyeli. Bu gidişimde acısını çıkardım.
      İnan Kardeşler'i de gördük orda. :)
      Evet yeni başlamış bir de bir sürü Arap turist vardı ve baya gelişmiş önceki gidişimden bu yana.

      Sil
  2. Fotoğraflar çok güzel.
    Annen çok şanslı damatları ve kızları ile tatil tabi sizde çok şanslısınız maşalllah diyorum :)
    Ensar oteli hatırlıyorum turda balıktan bıkınca orda sahanda et sote yemiştik bizde ah yeniden gitsek ne iyi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      Ben bile yazıyı yazarken ne çabuk geldi geçti dedim içimden. Gözümü kapatsam açtığımda oralarda olsam dedim. :)

      Sil
  3. İşte karadeniz heryeriyle muhteşem bir yer...

    YanıtlaSil
  4. @haticinpepelası aynen öyle! :) İyi ki diyoruz bu geziyi planlamış ve gitmişiz. :)

    YanıtlaSil