ÇİLEKLİ KEDİ DİLİ PASTA VE TATİLDEN DÖNEN BLOGGER MI DESEM NE DESEM?! :)

Cumartesi, Eylül 08, 2012

Merhabalar. :) Döndük tatilden şükür mutlu,memnun,keyifli ve bir o kadar yorgun. :) Çektiğimiz resimleri şöyle bir karıştırınca gözüm korktu. Düzenleyip yazana kadar uzak kalmak istemedim ve kısa bir özet yazısı paylaşmak istedim. Malum instagram sağolsun bayağı bir kolaylık sağlıyor. :) Yukarıdaki pastanın tarifini almak isteyenler şuraya tıklayabilir. :) Pastanın tek farkı sadece çilekli olması ve sunumudur. Bu arada beni İnstagram'da bulmak isteyenler esraninblogsesi diye aratabilirler. :)
Bu pastayı yola çıkmadan önceki gece annem,Kübüli ve Yasin'e hazırlamıştım. Daha vardı hazırladıklarım ama resim çekmeyi unutmuşum. Yanındaki de tarifini daha önce yayınladığım Puf Pamuk Poğaça.

Kısa Karadeniz turumuzu anlatmaya başlayayım. Sabah beş buçukta yola koyulduk. Navigasyon aleti olmasa şaşırır kalırdık. Oralarda da istediğimiz gibi gezemezdik. Gitmeyi planladığımız yerleri favorilere ekledik. Rahat rahat yol aldık. :)
Yemek molamızı Samsun'da Amisos Tepesi'nde verdik. Manzara süperdi.

Akşam dokuzu çeyrek gibi  Rize'ye Kendirli Belde'mize vardık. Biraz oturduk tabi sonra derin bir uykuya daldık. Sabah böyle bir yeşilliğe ve tertemiz bir havaya uyandık. :)
Tam da çay zamanı olduğu için bizimkilerin yanına uğradık. Recep'te bir denedi nasıl oluyormuş diye. :)
Oradan Rize Merkez'e geçtik. Çarşısında dolandık. Acıktık tabi ki Bekiroğlu'na gittik. :)
Ertesi gün Trabzon Uzungöl'e geçtik.
Deniz bisikletine bindik. Bol bol resim çekildik. :)
Sonraki gün önce İspir'e Hacı Babamın evine gittik. Ordan da Erzurum Merkez'e geçtik. :)
Arzen Cafe'de tatlılarımızı yedik ki kesinlikle tavsiye ederim. Hayatım da yediğim en güzel tatlı ve dondurmaydı. :)
Sabah Eruzurum'dan köye geçip bir mola verdik. Yine düştük yollara önce Akçaabat'a Nihat Usta'ya Akçaabat Köftesi yemeye gittik.
Sonra Sümela Manastırı'na tırmandık.
Günlerimiz neredeyse tükenirken Ayder'e gittik. Manzara doğa süperdi.
Kaplıcasına gidip bir gece Ayder'de konakladık.
Kahvaltımızı arılar eşliğinde tamamlayarak dönüş yoluna çıktık köye doğru.
Yeşil çay yapmak için çay toplamaya gittim. Taktım da makaslı keşanımı. :)
O gece üçte yola çıktık. Burda az gözüküyo belki ama dönüş yolu bitmedi sanki hiç. Uzadı da uzadı.
Yolumuz tamirhanelerden bile geçti. Samsun'da balatalar değişti.
Eve geldiğim gibi ilk işim valizleri boşaltmak ve düzenlemeye başlamak oldu. Tabi önce aldıklarımı inceledim sevdim şöyle bi. :)
Çayları kurutmaya bıraktım. Bal kabağını soydum,hazırladım. Çamaşır makinesini çalıştırdım.
Ertesi sabah ta yorgunluğun üzerine şöyle bir keyif yapayaım dedim. Ben yokken neler olmuş inceledim. :)
Markafoni'den sipariş ettiğim kahvaltı setinin kapağında iki çatlak çıktı. Çok ta sevdim aradım yetkililer kampanyalı ürünler sattıkları için aynısını gönderemediklerini sadece iade alabileceklerini söylediler. Ben de ig'de paylaştım. Göndermeli miyim geri diye? Gönlümden tarafa olan seçimi onlar da yapınca attım kutusunu,paketini kullanmaya karar verdim. :)  Şimdilik bu kadar ayrıntılar yakında gelecek inşallah. Hoşaçaklın... :)