İFTARDA İSOTLU ÇOBAN SALATA GİBİ BİRŞEY VE BAYRAMIMIZ MÜBAREK OLAAA! :)

Pazar, Ağustos 19, 2012

Merhabalar. Geçen hafta çerisinde üç iftarda misafirlerim vardı. Yemekler,planlar sofra düzenlemeleri derken yoğun,bazı bazı yorucu ama çokça keyifli bir hafta geçirdim,geçirdik inşallah. :) 
Salata tarifi Rahile Yenge'den. Ne zaman yapsa ana öğüne geçmeden pilavın yanında götürür olunca aldım tarifi misafirlerime de yaptım. Çok beğenildi. İsot var içinde ama acı da değil bu da artısı olsa gerek. Umarım beğenirsiniz. İnternette biraz araştırdım ama ismi nasıl geçiyor bulamadım. Ben içinde yeşil biber olmasa da Çoban Salata deyiverdim işte.Adını siz koyun. :)

Domates,salatalık ve soğan konusunda miktar belirtmiyorum. Size kalmış. :)
Öncelikle soğanımızı ince ince doğruyoruz. Bir limonu sıkıyoruz. 2 kaşık nar ekşisi, 2 kaşık zeytinyağı, 1kaşık isot ekleyip karıştırıyoruz. Biraz ezer gibi. Sonrasında domates ve salatalıklarımızı ince ince doğrayıp karıştırıyoruz. Servis tabağımıza alıp tuz döküyoruz. Ve soslu soğanımızı üzerine yayıyoruz.Salatamız hazır. :)
Annemlerin grubunda Yasin'le babam, Recep'lerin grupta Yusuf abi Güveçte Etli Türlü'yü sevince arkadaş grubumun çoğu da et ağırlıklı yemekleri sevince sulu yemek olarak tercihim üç günde de Güveçte Etli Türlü oldu ama uzun bir süre güveç,et ve türlü kelimelerini ne aynı kelime de ne de ayrı ayrı duymak istemiyorum haliyle . :D
Bu resim annemlerin geldiği günden. :)
Bu resim kayınvalidemlerin,
 Bu resim de arkadaşlarımın geldiği günden. :)
 Ee bu da yerleştirme faslından. :)
 Dün akşam internetten cupcake'li pijama sipariş ettim. Hem fiyatı gayet uygundu. Artı olarak da kargo bedavyadı bayram dolayısı ile. Bu çaydanlıkta da aklım kaldı. Duyrulur. :)
 Bu kitabı da Leyla'dan ödünç aldım. Vaktim olsaydı bir günde bitirirdim meraktan ama iftar davetlerinden dolayı iki günde bitirdim. Mutlaka evlenecek olanların veya evlilerin okuması gereken bir kitap. :) Ki sadece eşler için değil ailenizdekiler için bile okunulması gereken bir kitap. 
Ayakkabılarda kocaman olmuş benin bayramlıkları. :) Derimod'da büyük indirim var haberiniz ola. :) Bayramımız mübarek ola. :) 

You Might Also Like

0 yorum