EL YAPIMI PORTAKAL SAAT :)

Salı, Ağustos 28, 2012



Malum memlekete gideceğimi herkes öğrendi. Resmen naklen yayın yapıyorum. :) Kuzenim Havva'ya kalpli sos tabağı aldım. Dedim bir de saat yapayım. :) Oturdum cetvelle kartona çizdim,ettim,koordinatları belirleyip şablonu hazırladım.

Sonrasında kenarlarını aynı renk iplerle el dikişi geçtim.

Aynı şekilde dilimlerini de. :)
Sonrasında katlayarak ortasını belirledim. 12-3-6 ve 9 un yerlerini belirleyip silikon tabancası ile yapıştırdım. 
Orantılı bir şekilde ayarlayarak ara rakamları da aynı usulle yapıştırdım.
Beyaz tabakayı turunca tabakaya yapıştırmadan önce saatin ark kısmını içine yerleşecek şekilde kestim. Ve yapıştırma işlemini tamamladım.
Akrep ve yelkovanı düzgünce yerleştirdikten sonra mutfak saatimiz hazır oldu bile. İyi günlerde kullanır ve beğenir inşallah. :) Hoşçakalın...
   NOT: Saatin mekanizmasını yerleştirmemde yardımcı olan eşime teşekkürlerimi iletiyorum. Bazen ipleri kesip işimi uzatsa da. :)

You Might Also Like

12 yorum

  1. Şahane olmuş bence kesin beğenir..
    Ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  2. Emeğine sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. ben zaten beğenmiştim instagram sağolsun bir öncelik tanıyor bize :))

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım senin sayfayı da takip ediyorum patiklerin,arı hepsi çok şık olmuş. :)
      Senin de ellerine sağlık. :)

      Sil
  5. ellerinize sağlık çok güzel bir çalışma olmuş çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş canım valla harikasın :)Ellerine sağlık.
    O dikişler ne kadar düzgün görünüyor ben dikiş özürlü oluduğum için dikkatimi çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım :)
      Bende öyle olduğumu sanıyordum ama Kocaeli Belediye'sinin sloganı gibi Çalışınca Oluyor! :D

      Sil