BU ARALAR BEN :)

Salı, Ağustos 07, 2012


:) Bu aralar ben bloguma yazı yazmak istedim yazamadım. Minik minik sahur ve iftar sofralarımı instagram'da paylaşabildim. Yaz sıcaklığında her tür yemek tüketilmiyor,ocağın başında da uzun uzun durulup üretilmiyor birşeyler. İftar'dan sonra da birşey tüketmek zor. Bazen de o kokulara yüreğim dayanmıyor. :)

Neredeyse sahurda her sabah tost yedik. Buradan Recep'e seslenişlerim olumlu yanıt aldığından tosttan bıktığımı da bir antiparantez olarak belirtmek istiyorum. :)

Klimama sonunda kavuştum. Ne televizyon kumandası ne başka birşey. Evde yönetiminin bende olmasını istediğim tek kumanda budur! :)
Bu Ramazan'da henüz bir davet alabildim. O da alelacele oldu. Pazar günü annemler,ve teyzemler de gelecek. Sonraki hafta kayınvalimdeleri iftara alıcam inşaallah. 
Sıradaki resimler de başbaşa iftarlarımızdan. :)
İftarda çok çeşide gitmedim genelde. Zaten su içmekten yemeklere sıra zor geliyor. 
Evde kumaş adına ne varsa kullandım. :) Şu sıcaklar geçsin. Kafamda dönen tilkilerin haddi hesabı yok. Etaminden tut,tığ işi yün örgü,dekupaj,keçe. Bir baktım blog arşivine sadece yemek tariflerini olduğu bir bloga dönüşmüş. :) Burası ben ne yapıyor ve yaşıyorsam paylaştığım bir blogdur efendim . :)
Sofra resimlerine baktım da şimdi örtüler değişmiş,tabaklar,çanaklar herşey değişmiş. Çiçek,peçetelik,sürahi modu değişmemiş. :)
Geçen hafta Perşembe Pazarı'na gitmiştim. Bu Penti tişörtten pazardan 5'er liraya iki tane aldım söylemesi ayıp. :) Kübüli'mle,bana. :)
Masa örtüsü olarak kullanmak için bu mint yeşili danteli alacaktım fakat kenarları sökük çıktı. 
Ütüyle başım dertte. Ne ütülenecekler bitiyor ne de çamaşır. Bir de 13 tane camın tüllerini yıkayayım dersen bu olur Esra diyorum. Ki Allah'tan sadece güneşlikleri ütülüyorum. 
Geçen Cumartesi Kübülim bizi ilk defa evine davet etti. Dönüşte o da annemlere geçti. Yolda sıcaktan bunalmış biz yelpazelerimizle. :) Canım annem benim..
Otobüs geç gelince biz kaldık Beykoz'da. Babamlar bindi gitti. gitmeden önce bir kare yakaladım. Turist Ömer gibiyim blogdan sonra. :) Canım babam seni çok ama çok seviyorum. 
 Dönüş yolumuz dört saat sürünce Kocaeli'ye. Recep; ''Bundan sonra annemlerde toplanalım.'' dedi ki ben bile çok zorlandım. Her hafta İstanbul'a gitmeye alışık olduğum halde böyle zor oldu.
Pazartesi günü gün vardı. Ramazan'da zor olacağından önceden anlaşmıştık. İftardan sonra sahilde buluşup çay içeriz diye. Ben de çayın yanına böyle plastik bardaklarda bir tatlı hazırladım. :) Çok beğenildi. Özellikle çocuklar bayıldı. Ama ölçülü yapmadığım için net bir tarif veremedim. :)
Son olarak ta Tedi'den 1'er liraya aldığım bu sevimli kaseleri paylaşıp,en kısa zamanda Güveçte Etli Kuru Fasulye ve Zoretanin tedavimin ayrıntılarını paylaşarak görüşmek üzere. :) 
Hayırlı Ramazanlar...

You Might Also Like

6 yorum

  1. İnstagram delisi oldum ben haklıymışsın :) bayıldım o pembiş kaselere ben bu arada hangisi sensin canım ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe yelpazeli olan benim :) annemin solundaki. İnstagram zevkli gercekten tık tık her yerde paylasabiliyosun twit,face :)

      Sil
  2. Bunlar ne güzel sofralar böyle.Allah daim etsin.
    Ama sıcaklar ve yemek pişirme konusunda kesinlikle sana katılıyorum.
    Ben hala alışamadım :( Çok zorlanıyorum :(
    Sahurdada yorgunluk ve uykusuzluktan 1 gece harıç tüm geceler tost yedik bizde ... Seneryo sanırım heryerde aynı ;))
    Tost yemekten bayiliciiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Teşekkürler canım :)
      Bizde dün geceyle beraber ikinci kez pizza yedik. :)
      Ama ben şöyle güzel bir kahvaltı yapmak istiyorum. Zaten şu an açlık başıma vurmuş.Peynirinden,nutellasına,off bi de kuşburnu reçeline,çeri domatesten,çengelköy badem salatasına mükellef bir sofra ama nerdeee. :D

      Sil
  3. Annecine ve kızlarına maşallah diyorum.
    Ah ben senin sofralarına bayılıyorum çok sevimli sıcak bende istiyorummmmmm :)
    Kırmızı servis altları ve pembe kaselerinede bayıldım.
    Bardaktaki tatlılar çok güzel fikir gerçekten.Ellerine sağlık.
    Şimdiden hayırlı bayramlar canım öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım size de maşallah. :)
      Çok teşekkür ederim. Yakında senin de çok güzelleri olacak inşallah. :)
      Keçeden o servisler. Kendim yaptım. Daireleri kesmek biraz zamanımı aldı. Yoksa alengirli bi model değil yapılabilir. :)
      Pembe kaselerden bayram dönüşü bakıcam varsa sana alıcam inşallah. :)
      Tatlıları da nette görmüştüm kullan at piknikte de iyi oldu. :)
      Hayırlı bayramlar bende çok öpüyorum. :)

      Sil