BÖĞÜRTLENLİ ŞİPŞAK PASTA! :)

Salı, Ağustos 28, 2012

Ramazan'da pasta yenilmediğinden dolayısıyla da yapamadığımdan geçen hafta canım şöyle bi pasta çekti. :) Aynı yukarıdaki gibi bişeydi  :P İşin şakası baktım dolapta ne varsa aşağıdaki gibi döktüm ortaya. :)
Krem şanti baydığından kullanmadım. Arasında ve üstünde dolgu kreması kullandım.. Eee bu kadar üşengeçliğe pandispanyayı yapacak halim yoktu tabi. :) Kakaolu pandispanya ve arasına önceden Kubbe Pasta'dan artan sade kek parçalarını dizerek kullandım. Resimden bir tek glazürü kullanmadım çünkü ihtiyaç kalmamıştı.

Pandispanyanın üzerine ezip şeker kattığım böğürtlenleri bolca sürdüm.
Dolgu kremasını 250 ml süt ile hazırladım. Alt tabakanın üstüne yaydım. Üzerine ise artan kek parçalarını dizdim,önceden hazırladığım dolapta hazır duran şuradaki çikolata sosundan döktüm. Fındık ve damla çikolata serpiştirdim. Son katın altına da böğürtlen sürdükten sonra ters çevirip dolgu kreması ile kapladım. 
Böğürtlenler ile süsledim. :) Biz afiyetle tükettik. Sıra Hatice'de sanırım. :) Umarım beğenilir. Hoşçakalın...

You Might Also Like

0 yorum