YAZ GÜNEŞİ ŞEFTALİLİ PARFE'MDEN İSTEYEN? (:

Çarşamba, Temmuz 11, 2012

İki haftadır annemlerde olduğumdan eve gelince ilk girmek istediğim yer mutfak oldu. :) İlk gün dinlendim,tarifler araştırdım,neler yapacağımı düşünerek gözümü korkuttum. Ütü,temizlik vs vs. Düzenlenmesi gereken eşyalar,tozlanan eşyalar derken. :) Bakmayın güldüğüme bugün 1 metre boyuna yaklaşan bir ütünün altından kalktım ben. (bunda makineden çıkan herşeyi ütülememin çok büyük etkisi olmalı :S) Hem de bu sıcakta çatı katında! Allah'tan Ufo var. Yoksa bu yazıları yazamazdım herhalde. :) Yarın akşam Harikalar Sahili'ne gidicez.Ertesi gün de gün var.Yani akşama kadar işlerimi bayağı bir toparlamış olmam gerek.Anlatırken bile yoruldum.Okurken insan neler hisseder acaba? :)




Bu kadar işten sonra geldik tarifimize. :) Öncelikle yarım su bardağı sütle bir paket krem şantiyi çırpıp dolaba koyuyoruz. İki yumurta akına iki yemek kaşığı pudra şekeri ve bir tutam tuz ekleyip köpük haline gelene kadar çırpıyoruz. Sonrasında dolaptaki krem şantimizi de ekleyip karıştırıyoruz.
Üç adet şeftaliyi püre haline getirip karışımımıza ekliyoruz.
Bir güzel çırpıyoruz. :)
Ters çevirdiğimizde ortaya güzel bir görüntü çıkarmak istersek bu tarz bir işlem uygulayabiliriz. Ve ya minik minik parçaları karıştırabiliriz.Parfe kreması akışkan olduğundan bazen uygulamak istediğimiz model belli olmayabilir.
Parfe kremamızı döküp buzdolabında bir gün bekletiyoruz.
Uygun servis tabağına ters çevirip düşürüyoruz. Afiyetle tüketip bu sıcak günlerde doğal doğal serinliyoruz. :)
NOT: Kaseden düşürmek biraz zor olabiliyor.Kaseyi streç folyoyla kaplayıp kolayca çıkarabilirsiniz. Ben azıcık sıcak suya tutup öyle çıkardım. Bir dahakine folyoyla yapıcam inşaallah. :)

You Might Also Like

2 yorum

  1. çok leziz görünüyor tatlım :) denemeliyim bende ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Tadanlar da çok beğendi tavsiye derim :)

      Sil