20 Temmuz 2012 Cuma

SOSİSLİ MİLFÖY ÇUBUKLARI :)

Gönderen eesraaanınblogsesi zaman: Cuma, Temmuz 20, 2012
Menüyü oluştururken çocukların sevebileceği sevimli yiyecekler hazırlamayı düşünüyordum. Bu tarif sunum olarak şık olmanın yanında çok çok pratik. :)

Üç milföy karesinden yaklaşık 17-18 adet milföy çubuğu çıkıyor. Kurdela ve çöp şişleri vazosunda keserek önceden hazırladım. :)
Üç adet milföyü yağlı kağıdın üzerine dizdim.
Merdane yardımıyla açtım. Dikkat etmemiz gereken husus çok yumuşatmadan milföyü açmak. Yoksa merdaneye yapışıyor çok zor açılıyor. Ben yapıştığı için açtıktan sonra bir müddet buzlukta bekletip kolayca sıyırabildim yağlı kağıttan.
İçinde ben sosis ve tel kaşar kullandım. İsteğe göre malzeme değişikliği yapılabilir elbette. Sucuk,zeytin vs..Yuvarlayıp milföyü dilimledim.
Çöp şişlere batırıp tepsiye dizdim. Önceden 200 derece ısıttığım fırında gerektiği kadar pişirdim. Afiyetle tükettik. :) 
Hoşçakalın...

6 yorum:

KelebekGibi on 20 Temmuz 2012 04:32 dedi ki...

Benimde severek yaptigim ve cok pratik buldugum bir tarif bu ;)

Hayirli Ramazanlar :)

Şehirler Arası Aşk on 20 Temmuz 2012 10:38 dedi ki...

Görüntüsü çok çok güzel . Eminim tadıda güzeldir . Çok sevdim bunu :)
Ellerine sağlık canım.

eesraaanınblogsesi on 20 Temmuz 2012 15:14 dedi ki...

Evet özellikle çocuklar için çok güzel bir tarif :)
Hayırlı Ramazanlar. Sevgiler...

eesraaanınblogsesi on 20 Temmuz 2012 15:15 dedi ki...

Teşekkür ederim canım. :) Tadı bildik sunum farklı. Sevimli...

Gurme Şirine on 23 Temmuz 2012 16:52 dedi ki...

ay ama ben bunları yemeye kıyamam...
çok güzeller çoooook....
harika bir fikir...
kesinlikle deneyeceğim...
ellerine sağlık canım...

eesraaanınblogsesi on 23 Temmuz 2012 17:12 dedi ki...

Evet hem basit hem de çok pratik :)
Çok teşekkür ederim canım güzel yorumların için :) Sevgiler...

Yorum Gönder

Esra'nın Blogsesi Copyright © 2012