KÜBÜLİMİN EVİNDEN MİNİK KARELER! :)

Salı, Temmuz 10, 2012


Kübüli'mizi hayırlısıyla gelin ettik. :) Çok çok mutlu olsunlar. Mutluluğun kıymetini bilsinler inşallah. :)
Ev serilirken minik minik ayrıntıları fotoğrafladım blogda paylaşmak için. :)
Konsolun önündeki çerçeveleri Ikea'dan beraber almıştık.Yazımda da bahsetmiştim.Kuşlu mumluk Biev'den. Alt resimdeki sepetle uyum sağlaması için bayağı bir araştırmışlar annecimle. :)



                             
Bu sepeti Englısh Home'dan almıştık.Kurutulmuş güller ise Kübüli'nin söz çiçekleri. :) Uzundan kısaya doğru 
saplarından kesip yerleştirdim. Çok ta hoşumuza gitti. :)
Tabloları yine burda paylaşmıştım. Mutfak duvarına asılınca da fotoğrafladım. Henüz kendime bile yapamadım. Kübüli kıymetini bil. :) 
Kübülimin mutfağı. :) Oje  ile benekler yaptığımız benim de burada paylaştığım kavanozlar yerini buldu. Çok ta uyum sağladı. :) Ev serilirken herkes orjinalinin böyle olduğunu sandı. :)
Mutfağın tülleri. :)
Günlük oturma odasına kırmızı köşe takımı aldılar. Siyah-beyaz ve kırmızı renklerini kullandılar. Bunlarda servis sehpaları. :) 
Evden ayrıntılar bu kadar. :) Kına gecesi ve düğün de birazdan. Hoşçakalın... :)

You Might Also Like

4 yorum

  1. Benim de Ekimde nişanım var. Şimdiden hazırlıklara başladık. İnsan başka bir gelin evini görünce heycanlanıyor :) Ev çok güzel gözüküyor. ellerinize sağlık. Her bir ayrıntı muhteşem. Allahım mutluluklarını daim etsin. Huzur dolu bir yuva olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Güzel dualarınız için çok teşekkürler. :) İnsanın kendi evinin olması ayrı bir duygu.:)
      Size de çok çok mutluluk ve huzur versin Rabbim :)

      Sil
  2. Kırmızı puantiyeli mutfak tülüne bayıldıımmm :) Kalp sehpalarda çok güzel Güzel günlerde kullansın inşallah. Kardeşin çok şanslı senin gibi ablası var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah hayırlı,huzurlu,mutlu oturmayı nasip etsin. Kıymetimi de bilsin. :)

      Sil