İSTANBUL'DAN SELAM! :) PASTA YARIŞMASINDA DA BİRİNCİ OLDUM Kİ BEN! :)

Salı, Temmuz 03, 2012


 Selamm herkese... :) Bütün blog sahiplerinin en az 3-4-5-10 kez söylediği bir cümleyle başlayacağım yazıma. :) Ne zamandır yazamadım. :) Malum kardeşimin düğünü,kına gecesi,ev sermesi derken kendimle bile ilgilenemedim. Bir iki ay öncesinden ne giyeceğini belirlemek çok önemliymiş. :) Abla olunca işler değişiyor.
Bu güzelim küpecikleri dedem anneme 7 yaşındayken almış. Bayanların yaşını söylemek olmaz ya ben küpenin yaşını söyleyeyim. Siz anlayın. :) 37 yıllık küpeler benim oldu. Malum evin tarihi esercisi ben olduğumdan. :) Kübüli'nin de gözü kaldı sanki. ;)
Resimlerin tümü instagram'dan.Kardeşimin düğün fotoğrafları Tema Vakfı'nda çekildi. An be an ben de dijital makinamla çektim. Kına gecesi,düğün ve ev serme sile ilgili ayrı bir post yaparım inşaallah. :) En kısa sürede görüşmek üzere.:)
Not : Dün yazdığım post kaydedilmemiş. Kontrol de etmiştim halbuki. Ondan küpeden sonraki yazıyı tekrar kaleme aldım. Haliyle farklıdır biraz. :)

You Might Also Like

6 yorum

  1. pastada 1.lik benim diye bağırıyo tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  2. tebrik ederim pasta gerçekten çok güzel görünüyo gelininizde çok hoş hayırlı uğurlu mutlu olsunlar inşAllah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel duaların için teşekkür ederim :) Hepsinden sana da bol bol olsun inşaallah. :)

      Sil
  3. Tebrik ederimmm tekrar :)
    Kardeşinin düğünüyle ilgili ayrıntıları çok merak ettim ben :)
    Hayırlı uğurlu olsun Rabbim mutlu etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :)
      En kısa zamanda paylaşıcam inş. Neredeyse iki haftadır annemlerdeyim. Şu an temizlik on mode. :)
      Amin. Seninkini de görürüz inşallah. :)

      Sil