SOSİSLİ ÇUBUK MAKARNA! :)

Çarşamba, Temmuz 11, 2012

Orjinal sunumları çok seviyorum. Kendin Yap'ın facebook sayfasında görmüştüm bu tarz bir resmi.Altında suda haşlanmış sosisin birşeye benzemediği yazıyordu. Ben de vazgeçmiştim. Sonrasında makarnayı süzüp servis etmek yerine birde salçayla hafif kavurursam istediğim tadı elde edebileceğimi düşündüm. Güzel de oldu. :) Ketçapla da servis edilebilir tabi ki.

Kısaca tarifi vermem gerekirse; ortadan ikiye kırdığımız çubuk makarnaları, ortadan ikiye kestiğimiz sosislere batırıyoruz. İşlem bittiğinde tuz eklediğimiz kaynar suyumuza atıyoruz. Gerektiği kadar haşlıyoruz. Haşladığımız sosisli makarnaları süzdükten sonra 3 kaşık sıvıyağ 1 kaşık domates salçası koyup kavurduğumuz sosumuza ekliyoruz. Özümseyene kadar karıştırıp servis ediyoruz. Ben kahvaltı da tercih ettim. Akşam yemekleri için de pratik bir tarif kanımca. Hoşçakalınnn. :)

You Might Also Like

6 yorum

  1. Sofralarınız harika ellerinize sağlık :)
    Pratik yemeklere bayılırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.. :)
      Beğenmene sevindim... :)

      Sil
  2. işte bunu çoooook seviyorum....
    bende salçayla kavururum...,harika bir lezzet...
    sofrada muhteşem görünüyor...
    ellerine sağlık canım....
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim.
    Sade birşeye benzemez diye ben de salçayla kavurayım diye düşünmüştüm. Ama sonra farkettim ki herkes bunu düşünmüş :D Komikti o an :)

    YanıtlaSil
  4. ok güzel ya hemmen bende deneyeyım barı =)

    YanıtlaSil