BU POST YUMURTALI MANTAR SEVERLERE GELSİN! :)

Salı, Temmuz 10, 2012



  Geçenlerde mantarla ne yapsam diye düşünürken Recep yumurtalı mantar istedi. Yusuf Abi yapıyormuş. Öğrenci yemeğiymiş bir nevi. :) Aradım,taradım,ekledim,çıkardım. Yanına da bulgur pilavı,ayran yaptım. :) Yazın bulgur pilavı-ayran ikilisini çok seviyoruz. Yanına üzüm,karpuz artık ne varsa bir de peynir tabi. :)
Öncelikle ısıttığımız tavamıza gerektiği kadar sıvıyağımızı döküyoruz.Yemeklik doğradığımız soğanımızı ekleyip kavuruyoruz.
Minik minik doğradığımız 2 adet yeşil biberi ekliyoruz. Olsaydı 1 adet kırmızı biber de çok lezzet vereceğini düşünüyorum. Tavuk soteyi mutlaka kırmızı biberle yaparım. Çok ta yakışır.
1 paket mantarı dilimleyerek tavaya ekliyoruz.Kapağını kapatıp arada karıştırıyoruz.
1 kaşık salça,gerektiği kadar tuz,azıcık karabiber,bir tutam nane,iki tutam pul biber ekleyip karıştırıyoruz.
Pişip,suyunu çeken mantarımıza 2 yumurta kırıp karıştırıyoruz. 
Karıştırdığım halini fotoğraflamayı unutmuşum tavada.Sofrada servisteki hali var. 
 Afiyetle,hoşçakalın... :)

You Might Also Like

8 yorum

  1. ellerine sağlık tatlım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Belki de uzun zamandır takipçinizim ama bugün dikkatimi çektiniz. Sıcacık bir bloğunuz var. Tarifler işime çok yarayacak. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Yorumunuzla çok mutlu ettiniz beni :)
      Sevgilerrr...

      Sil
  3. Ellerine sağlık canım.Mantarın her türlüsüne bayılırım ben ama şimdi dikkatimi çeken o kelebekli sevimli servisler çok güzeeeeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Evliliğimizin birinci yılını kutlamak için hazırlamıştım. Sadece iki tane :)
      Ben de mantarı çok severim. Bir kere bulgur pilavına katmıştım. Çok kötüydü. Bir iki ay hiç yiyemedim. :)

      Sil
  4. onumuzdeki sahura deneyecegim tarifi
    yumurtali mantar ararken buldum burayi, in$alalh guzel olur
    çok te$ekkurler tarif için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah beğenirsiniz. Şimdiden afiyet olsun. :)

      Sil