BİR ZAMANLAR OSMANLI DİZİSİNİN KOSTÜM SERGİSİ. :)

Salı, Temmuz 24, 2012

Merhabalar yine yeniden. :) Bugün  tesadüf eseri karşılaştığım Trt 1'de yayınlanan Bir Zamanlar Osmanlı Kıyam dizisinin kostümlerini paylaşıcam bu postta. :) Dizinin platosu İzmit'te zaten otobüsle gider gelirken küçük bir kısmı görülüyor dikkatlı bakarsanız elbette. :) Yeni telefonu İzmit Carrefour şubesindeki Turkcell bayiisniden almıştık. Alırken de bir aksaklık olduğunu fatura veremediklerini müsait bir zamanda uğrayıp alabileceğimizi söylediler. Neredeyse bir ay oldu. Outlet Center'a giderken uğrayıp alalım diye kararlaştırdık.
Aslında ben gitmezdim havanın bu sıcaklığı Ramazanın bu gününde. Ama eşim ısrar edince gidiverdik işte. :) İçeri girip tarihi eserci ben bu kostümleri görünce birden sevindirik oldum. Kostümler güzel ama şöyle güzel bir camekanın içine koysalarmış.Sonrasında hangi kostüm hangi karakterin diye yazsalarmış iyi olurmuş. Biraz üstünkörü yapılmış gibi geldi bana. Camekanlarda sadece takı,kullanılan silah aletleri, ve ibrik,vazo gibi şeyler vardı. Takılara bayıldığımı belirtmeliyim. İyi seyirler. :)











You Might Also Like

0 yorum