ÜMRANİYE BELEDİYESİ MESLEK EDİNDRME KURSLARI SERGİSİ VE YOĞUNLUKTAN BUNALAN BEN!

Pazartesi, Haziran 11, 2012

Haziran ayının bu sıcak sıcak ve çook sıcak gecesinden herkese merhaba. ( Çatı katında yanan blogger :( ) Evliliğimin ilk aylarında hem ailemden ayrılmanın verdiği boşluk,hem çalışmamanın verdiği boşluktan kaynaklanan can sıkıntım nihayet dolu dolu doldu derken bazen artık şöyle bi uzanıp keyif yapma isteğine dönüştü. Ev,yemek,temizlik,gün,araştırma grubu,etkinlikler,İstanbul,annemler,alışveriş vs derken bi baktım ki bu aralar bayağı bir yorulmuşum. İlk defa İstanbul'a anneme gitmek için uyanamadım yorgunluktan. Tabi önceki gün kız kınası olmasının da bunda büyük etkisi var haliyle. Kardeşimin sınıfının yıl sonu müsameresine de gidemedim. Umarım bana kızmamıştır. :) Hepinizi çok seviyorummm canım ailem diyerek bu duygusal konuşmama son veriyorum. :)
 

  Geçen ay annem ve Kübüli'mle gittiğimiz sergi fotoğraflarını da ancak paylaşabildim. Boyutlarını küçülttüm diğer resimlerle uğraştım. Geç te olsa paylaşmak istedim çünkü sergi Haziran'ın 30'una kadar açık. Ve görülesi emekler var. Öncelikle bu berjere bayıldımmmm. Çok orjinal! Sergi Ümraniye Belediyesinin Meslek Edindirme Kurslarına ait. İsmi de ''Ramazan ve Itri''. Biz özellikle ahşap boyamaları çok beğendik. Resimlere zaten söyleyecek söz yok. :) Hoşçakalın. Mutlu kalınnn... :)









































You Might Also Like

3 yorum

  1. O berjere insan oturmaya kıyamaz birde pide tablosu çok çok anlamlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ama gözünü de alamaz :) Biz de çok beğendik pideli olan tabloyu. Ramazan'a da az kaldı. :)

      Sil
  2. ilk fotoğrafta berjer çok normal geldi, kumaş kaplama gibi ama ikinci fotoğraftaki detayı görünce sevdim :)

    YanıtlaSil