PUANTİYE KAVANOZLARDA! DIY MIDIR ACEP BU? :)

Salı, Haziran 19, 2012

 Yemekten hafif çapta dekorasyona geçtik kardeşimle. Bu kavanozlar sene sonu gösterisinde velisinden hediye gelmiş. Ben de mutfağı kırmızı olduğu için kırmızı ojeyi kullanarak puantiyelerle süslemek istedim. Şurada da kupalarıma aynı işlemi uygulamıştım. :)Kah o yaptı kah ben. :) İçi dolunca daha da güzel olacaktır elbette. Boynuna da kırmızı organzeden fiyonk yaptık mı tam olacak. :) Fakat evde yoktu. Bir hafta içerisinde de evini sereceğiz inşaallah. Tamamlanmış resimlerini öyle paylaşırım. Mutfaklarımızı rengine göre renklendirebiliriz yani. :)



You Might Also Like

2 yorum

  1. şirin olmuş aklıma gelirse bi oje de ben alıp bardağıma yapim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bardakları makinaya atınca çıkıyo hemen (: Kavanoz ikide bir yıkanmayacağı için yaptık. Haberin olsun . :)

      Sil