MARDİN USULÜ YOĞURTLU FELLAH KÖFTE ve YARIŞMAM! :)

Salı, Haziran 05, 2012


Merhabalarrr :) Çarşamba gününden kalan tek tarife geldi sıra. Artık soframda mantıyı aratmayacak bir lezzet :) İlk Emel Abla'da yemiştim. Tarifte ondan. Teşekkür edip tarife geçmeden önce paylaşmak istediğim bir konu daha var. Çatı Katı İlkay'ın düzenlediği Kedi Dili Pasta yarışmasına bende pastamla katıldım. Yarışmada oy kullanırsanız sevinirim. Fakat rica etmek istediğim birşey var. Hangi pasta gözünüze hitap ettiyse onu beğenin. Ben hakkımla kazanmak istiyorum. Öylesi anlam kazanır benim için. :) Tıklamak isterseniz de linkimiz burada!! :) 

Tarifimiz ise şöyle; iki su bardağı köftelik bulguru yıkayıp kaynar su ile üzerini geçmeyecek kadar ıslatıyoruz. Şişen bulgurun içine bir bardak un, gerektiği kadar tuz ve kimyon katıp iyice karışana kadar yoğuruyoruz.
Minik minik yuvarlıyoruz. İçine tuz attığımız kaynar suyun içine atıp köfteler su yüzeyinde toplandıktan yaklaşık 15 dakika sonra süzüp servis tabağımıza alıyoruz.
Sarımsaklı yoğurdu üzerine döküp;  biber salçası,pul biber ve tercihe göre tereyağı ya da sıvıyağ ile hazırladığımız sosu bulgur köftelerimizin üzerine döküp afiyetle tüketiyoruz inşallah. :)

You Might Also Like

2 yorum

  1. Bu tarifinizi aldım, evde yarın deneyeceğim. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsiniz. :) Yorumunuzu merak ediyorum şimdiden. :)

      Sil