DAMALI KUBBE PASTA (:

Cuma, Haziran 15, 2012


 Merhabalarr. :) Blogumdaki sorunlar nedeniyle yazılarım birikti. Bu pastayı Pazartesi gecesi yapmıştım. Ertesi gün İstanbul'a gidince Çarşamba gecesi tüketebildik. Evdekiler de çok beğendi. Onlar beğendikçe benim daha da çok yapasım geliyo. :) Tarifimiz de içi damalı kubbe pastadan ve kubbe pastadan esinlendim. :)

 Öncelikle iç kremasını ve yapılışı tekniğini  buradaki tarifimizden hazırladım. Sadece rulo değil de damalı kek kullandım. Biraz daha zor oldu. Fakat güzeldi. :)
Kuzuluk'ta çok beğendiğim fakat renginden dolayı alamadığım bu telefon kulubesinin kumbara modeli  anahtarlık olarak evimize geldi. Recep'in arkadaşı yurt dışından hediye getirmiş ona. O da bana hediye etti. :) Çok sevdimm. :) Peş peşe bir sürü postlar gelecek inşallah. Öncellikle yarın ki misafirlerimden sonra tabi. Hoşçakalınnn. :)

You Might Also Like

0 yorum