BUYRUN IKEA'YA! :)

Pazartesi, Haziran 18, 2012

Geçen Salı günü kardeşimle Ikea'ya gittik dekoratif süs ve eşyalar bakmaya. Hem romantik hem orjinal fikirlerini seviyorum Ikea'nın :) Hazır gitmişken ne var ne yok resmini çektim. (Neredeyse :) Eşimle evde baktığımızda yorulmadan Ikea turu yaptık senle diye de kendimle dalga geçtim :) ) Halen blogtaki resim sorununu halledemediğim için resimleri ancak yükleyebildim. Öyle de çok yazmak istiyorum ki :)
. Bir sürü de konu birikti. Bugün Harikalar Sahili'ndeydik. Erva sayesinde çocuklar gibi eğlendim. Onu kaydırmak bahane,kaymak şahane :) Durumlar böyle keyifli anlayacağınız.  Allah hepimizin keyfini daim etsin. Ama biz de değerini bilelim inşaallah. Dönüyorum Ikea'ya. :) Resimlerler sizi başbaşa bırakıyorum. :)



Bu yastıklara ölüyorum. Ama konduracak bir yer bulamadığım için alamıyorum. :)


Kardeşim konsolun üstüne bu çerçevelerin orta ve küçük boylarından birer tane aldı. Bende de bir tane var. Çok ta güzel. :)

Dolaptan bitap düşen dinlenen kardeşim resmini çeken ben :)


Bu sehpa çok hoşuma gitmişti. Akvaryumdan yer kalmadığı için oturma odasına alamadık. İçine el işlerini koyup üst tablasını da tepsi olarak kullanabiliyosunuz. :)
Bilseydim böyle çok tozlanadığını siyah alırmıydım be seni televizyon sehpam! Bu miss gibi beyazı alırdım. Rahat ederdim.

Kitaplağımızın kenarları açık bu tutacakların beyazından iki tane de aldım. Süper oldu. 3,5 tl'ydi sanırım fiyatı da.


Bu mutfak perdesine bayıldım! :)
Tavsiye ediyorum mutlaka bu tepsiden alın. Hem çok büyük herşey içine sığıyor. Hem de çok şık :)


Bu poşet mandallarından ikinci kez alışım. Yetmiyorlar artık. :) Poşetlere düğüm atacağınıza bundan takmak yeterli oluyor. 
Bu raflar da hep gözümde ama mutfağıma uymadığı için bakışıp bakışıp ayrılıyoruz.










Ikea'nın bütün ferforje yatakları benim olsun. :) İlerde bebek olursa mutlaka bundan istiyorum. Uzaması artısı. :)






















Güllü olan peçetelikten daha önce almıştım. Bu gidişimde anneme ve Kübüli'ye de aldık. :) 



Ikea'nın 360 saklama kaplarından da tavsiye edebilirim. Tupper kadar saklayabiliyor içinde varsa. Dikdörtgen şekillisinden vardı bende. Peynir için minik kare olanından aldım. Tupper'dan aldığım peynir saklama kabı da pek bir işe yaramıyor zaten! 
Masama uygun olsun diye aldığım spatula ve bıçak. :)






Bu raf süperdi. Toplamda 80 tl gibi bir fiyata geliyordu hatırladığım kadarıyla.






Bu kitaplığı evlenmeden önce gittiğimizde Recep'le çok beğenmiştik. Küçük diye almamıştık. Şimdi siyah diye alamam. :) İyi ki almamışız.




Bu kadardı Ikea maceramız bir dahakine diyemeyeceğim çünkü; hepsi burda artık. :) Allaha emanet olun.


You Might Also Like

0 yorum