TÜTÜ ETEK'İM :)

Pazartesi, Mayıs 28, 2012

      Eveet sonunda paylaşıyorum tütü eteğimi. :) Umarım gördüğünüz kadarını beğenirsiniz. Kemerindeki boncuk işlemelerini bitirdim. Bir heveslendim ki sormayın. :) 

Buradan Rahile Yenge'me teşekkür ediyorum. Tam istediğim gibi oldu. Çok içime sindi. :)Denediğimde Recep görünce; '' Kovboy filmlerindeki kızlara benzemişsin. Bana da bir kovboy şapkası al. Takım olalım.'' dedi :) 
  
Etek uçlarına da boncuk işliycem ama ne zaman bilmiyorum. Bugün misafirlerim vardı. Yarın da doktora gidicem. Çarşamba günü araştırma grubunun toplantısı bende. Cuma annemlere gidicez. Kübüli'nin de nikah şekerlerini hazırlıycaz. :) Cumartesi Tuğba gelecek. Pazar arkadaşlarla toplu kahvaltı var. :) Ve eteğin ucunda dokuz metre dantel var. Okumam gereken bir sürü kitabım ve ödevlerim var. Allah yardımcım olsun.
 Durumum budur. :) Ekstradan sergiye gitmiştim. Bloga yazı hazırlamak için resimleri seçtim düzenledim. Yüklenirken yarıda kaldı. Kotamı doldurduğumu istersem satın alabileceğimi öğrendiğim bir yazı çıktı. Meğer resimlerin boyutunu küçültmem gerekiyormuş. Hepsini nasıl düzeltirim bilmiyorum. Bilgisi olan varsa çok çok memnun olurummm :)  
Resimlerin boyutunu küçültüp bir kaç yazı yazmayı planlıyorum. Hoşçakalınnnnn! :)


You Might Also Like

4 yorum

  1. Eteğinin duruşunu merak ettim nerede giyeceksin canım ? iyi günlerde kullan. Maşallah pek bir yoğunsun Rabbim ağzının tadını bozmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşimin kına gecesinde giyicem. Sağol :) Bu ara biraz daha yoğun oldu ama boş olmaktan iyidir :) Amin. Hepimizin. :)

      Sil
  2. Bi arkdşımın tütü etek modellerine ihtiyaç duymamla tanıştım senin bloğun ile :)
    herşeyde bi vesile arayan bana buda bi tebessüm oldu :)
    Ellerine sağlıkkk şahane görünüyoo...
    Renkte dantel detayıda çok şık olmuşş..
    Bu arada izlemeye aldım sizi takipteyim artık bırakmamm :D
    Bende beklerim
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Beğenmenize çok sevindim. :)
      Akşam yazı yazıcam uğrarım mutlaka hoşçakalın :)

      Sil