TATLI TUZLU KURABİYE!!! PASTANE KURABİYESİ KIVAMINDA ;)

Cuma, Mayıs 11, 2012


   Geldi sıra kurabiyemizin tarifine. :) Bir adet yumuşamış margarine bir çay bardağı sıvıyağ ,yedi tatlı kaşığı şeker ,bir tatlı kaşığı tuz ,bir paket kabartma tozu ,bir yumurta (sarısı içine ,beyazı üstüne) katıp margarin eriyinceye kadar karıştırıyoruz. Sonrasında azar azar aldığı kadar unla yumuşak fakat ele yapışmayan bi kıvama getirip şekil vermeye başlıyoruz. Silindir şeklinde yuvarladığımız hamurları uygun boyutlarda kesip alt taraflarını önce yumurtanın beyazına sonra karıştırdığımız susam ve çörek otuna batırıp tepsimize diziyoruz. 200 derecede kızartmadan pişiriyoruz. Afiyetle tüketiyoruz. Arkadaşım Leyla'dan bu tarif.
Teşekkür ve selam ediyorum :) İlk defa annecimle olan günde yaptım. Öyle bereketli ki! Araştırma grubunda çay saatinde yeriz diye de ayırdım. Annem ,arkadaşlarım çok beğendiler. Her tarifte çok güzel diyorum ama ben burda tadından emin olduklarımı paylaşıyorum :) Yanlış anlaşılmıyordur inşallah :) Yarın İstanbul yolcusuyum. Eşyalarımı ütüledim. Çantamı hazırladım. Bir de yine internetten ayakkabı siparişi verdim. :) Çünkü ilk siparişim resimdekinden de güzeldi. Oturduğun yerden de uygun fiyata alışveriş yapmak ta süper bence. Ayakkabım kampanya bitiminde gönderilecekmiş yani iki hafta sürer gibi. Olsun kargo beklemek güzel yahu :) Gün tariflerinden de geriye kaldı Havuçlu Kek tarifi onu da döndüğümde paylaşacağım Allah izin verirse. Hoşçakalın. Musmutlu olun ve kalın :)


You Might Also Like

0 yorum