EE AİLE ARASINDA DA GÜNDEYİM BEN :)

Pazartesi, Mayıs 07, 2012

 Selamlar herkese ne zamandır bloga sanki bu kadar ara vermemiştim. Temizlik,alışveriş ve hazırlıklar derken zaman uçmuş gitmiş. Yine düştüm '' Neler yapsam acep?'' sorularının içine :) Bizimkilere yapmadığım tadından ve sunumundan emin olduğum yiyecekleri aldım menüme. Resimleri hep masanın ucundan çektiğim için bu sefer karşıdan bir çekeyim dedim. Ama ucundan da çekiverdim :) Bu postta önceden tarifini paylaştığım pasta börekleri ve kısa tarifleri paylaşıcam. Diğerlerini de yavaş yavaş paylaşmaya çalışıcam. :)

Demirbaş çekim ne yapayım :)Gelelim menümüzdekilere ;
 Mayalı Tırtıl Poaça ve Bebe Mısırlı Kuskus Salata'nın evrim geçirmiş hali Kornişon Turşulu Kuskus Salata :) Bebe mısırı bulamadığım için için sunumda kornişon turşu kullandım. Çareler tükenmez :) Kübüli bayıldı salataya. Ben de çok seviyorum. Dereotuyla pek aram yoktur ama bu salataya inanılmaz yakışıyor.
 Yakın markaj ;)
 Baklavalık yufkadan patatesli börek. Annecim yaptı. :) Üzerini de mavi haşhaşla süsledik.
  Asuman için hazırladığım Lor Peynirli Kırmızı Biberler :) Lor peynirine büyük büyük doğradığım maydonozları kattım. Ortadan ikiye böldüğüm kırmızı biberleri doldurup fırına verdim. Gerektiği kadar pişirdim. Diyettekiler için güzel bi tarif kanımca. Asuman'da beğenmiş gözüküyordu :) Tabi bi sormak lazım. Bu yazıdan sonra öğrenirim sanırım :)
Masamın eksilmez beş dakikada şipşak tartöletleri :)
 Tadını çok çok beğendiğim Çilekli Kedi Dili pastam. Her yaptığımda ertesi güne kalmadığı için çileklerin solabileceğini düşünemedim. Yapay tadını sevmediğim için tart jöle kullanmak istememiştim. Farkedince çikolata sosuyla kapatmak istedik Kübüli' yle. Masada da en son ikram edilince sıcağın etkisiyle yayıldı gitti servis yaparken :) Tadından eksilen bir şey yok ama dikkat etmek lazım. Bu da bana ders olsun :) Artı olarak arasına da kedi dili de yerleştirdim kesildiğinde daha tok dursun diye. Tavsiye ederim. Ayın 28'ine kadar bir tane daha yapıp Çatı Katı İlkay'ın Kedi Dili yarışmasına göndermeyi planlıyorum. :) Buradan da paylaşırım yarışma başlayınca.
Üzgün palyaçom ve
Kendini inceleyen palyaçom :) Ablasının Sarı Kafa'sı :) 
İşte böyle güzel bir hafta sonu geçirdik biz. Rabbimizin bize ve herkese mutlu ve huzurlu nice haftalar ömürler vermesi duasıyla. Allaha emanet olun :)

You Might Also Like

6 yorum

  1. Hepsi birbirinden güzel görünüyor.
    Ellerine sağlık.
    Birde tabakların şekli çok hoş.
    Hangi markanın sorsam ayıp mı olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki ayıp olmaz.Beğendiğine de çok sevindim üstelik :) Eminönü Mercan Yokuşu'ndan aldım. Markası Lemons. http://www.lemons.com.tr/s_1_95_GASTRONOM-PORSELEN-OCEAN-WAVE-COLLECTION.html Linke tıklarsan bütün takımı görebilirsin. Tek tek te satın alınabiliyor. Çukur tabak be çorba kaselerini henüz almadım. Sadece çay saatleri için almıştım. Ama ek yapıp tamamlamayı düşünüyorum :)

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim.
    Hemen inceliyorum :)
    Güzel günlerde kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok güzel görünüyor. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil