ÇİLEK VE ÇERİ DOMATESE GELLL! ORGANİK BUNLARR!! :)

Salı, Mayıs 29, 2012

      Çiçeklere pek bakamayıp kalanşo hariç çoğunu kuruttuktan sonra çilek ve çeri domateslerindeki başarılı durumum kendim için şu yorumu yapmama vesile oldu; ''Ben emeğimin meyvesini bir şekilde görmeliyim. Ama görsel olarak değil. Dokunarak ya da yiyerek artık her neyse :) İnsan olsaydı konuşurdu bi şekilde duyarak da anlayabilirdim ama demek ki çiçek te anlayamıyorum.'' :) Bunun üzerine daha çok tahlil yapabilirim ama bu yeterli sanırım. Gelelim fasulyenin faydalarına kısmına :)
İnanın oturup bir kase çilek yiyeceğinize böyle bir tane yiyin. Kokusu,tadı bir farklı. Bu resimdeki benimdi. :)
  Bu da Recep'indi. :) 
 Saksılarım da Englısh Home'dan. Çilek ve domates hoşuma gidince bir adet daha aldım. Hem %25 indirimle. :) 
 Bunlar da yavru Çeri'lerimiz. :) Bahçesi olmayanlar için saksı iyi fikir bence. Hormonsuz ve organik daha ne olsun. :) Afiyet olsun!

You Might Also Like

0 yorum