ÇİKOLATALI MOUSS PASTA OLDU CREM OLE'Lİ PASTA :)

Salı, Mayıs 29, 2012

     Dün öğlen kitap okumak için bende toplanıldı. Pazar günüm hummalı bir temizlik çalışmasıyla geçti. Mutfak dolapları ve buzdolabında ne var ne yok döktüm aşağı. Bir günümü aldı. Alt katı İstanbul'a gitmeden silip süpürmüştüm.   
  
Tabaklar beyaz olduğu için masa örtüsü ve peçete rengini değiştirince yeni bi kombin çıkıyor ortaya. :) Yarın da yeşillenicez inş. :) Bu peçeteleri Englısh Home'dan indirimden almıştım. Aslında dekupaj için kullanmak istiyodum. Baktım 20 tane var. Masamda da kullandım. :) 

 Lor peynirli börekleri önceden sarıp buzluğa atmıştım. Tatlı-tuzlu Kurabiye'nin tarifini daha önce yayınlamıştım. Şeklinde bir değişiklik yapmak istedim. Yuvarladım. :)
 Bu salatayı çok sevdim. Adalet Abla'da yemiştim daha önce. O Emel Abla'da görmüş. Emel Abla'da Gülümser Abla'da. :) Herkese teşekkür ederrek tarifi paylaşıyorum. :) Kornişon turşu,közlenmiş kırmızı biber,mısır,ve rendelediğimiz havuçları karıştırıp dereotu ekliyoruz. Mayonezli yoğurdu da ekledikten sonra servise hazır. Tavsiye ederim. Bir nevi karışık salata. :) Ne varsa ekleyin yakışıyor.
Bu da servis ettiğim hali. :)
 Ziron. Ferhan bana geldiğinde getirmişti. Feride'nin sevdiğini öğrenince yapalım dedim. 
Aslında Truff lu böyle çikolatalı bir Mousse pasta yapacaktım. Bulamayınca Mousse'u. Fındık aromalı çikolatalı crem ole aldım 2 paket.750 ml süt ile çırpıp 3 kaşık nişasta kattım ki kıvamı yoğun olsun. Kakaolu pastabanı nescafe'li sütle ıslatıp diğer katıyla arasına çikolata sos döktüm. (Hazır olanından çünkü kıvamı sert.Yapışması için.) Kelepçeli kalıba yerleştirip. Crem ole'yi pastabanın üzerine yaydım. Fındık ve çikolata damlarıyla süsledim. Kalıptan çıkardıktan sonra kenarlarını kapatmak için de krem şanti kullandım. Misafirlerim beğendi. Bizimkiler de. :) Hafif ve pratik bir pasta.
Bakalım yarın ki misafirlerim için neler yapıcam. :) Allaha emanet olun. Hoşçakalıınnn! :)

You Might Also Like

2 yorum