ÇİKOLATALI ELMALI TOP :) MMMMM!

Perşembe, Mayıs 10, 2012



En hafif,en güzel,en tatlı,en meyveli,en çikolatalı en en en pratik tatlı :) Nasıl mı yapılıyor çok basit!
Üç elmayı rendenin en büyük tarafıyla rendeliyoruz. Üç muzu ister elle eziyoruz, ister blendırla. Robottan geçirdiğimiz iki paket sade petibör bisküviyi de ekleyip yoğuruyoruz. Çok kuru kuru olmamasına dikkat edecek şekilde kıvamını ayarlıyoruz. Yuvarlayıp servis tabağımıza diziyoruz.

Bir paket çikolata sosunu tarifine göre hazırlayıp; ocaktan aldığımız sosa bir paket krema ve bir kare sütlü çikolata ekleyip eriyinceye kadar karıştırıyoruz. Soğuyana kadar ara ara karıştırıyoruz. Ve elmalı toplarımızın üzerine uygun şekilde döküp kırılmış fındıkla süslüyoruz. Afiyetle götürüyoruz. :) Mutlaka tavsiye ediyorum. Bu arada elmaları ben golden tercih ediyorum. O ekşimtrak tadı seviyorum. Siz yok ben sevmem diyorsanız eğer kırmızı kırmızı elmalardan kullanmanız gerekir. :) Hoşçakalın. Mutlu kalın efendim. :)

You Might Also Like

0 yorum