4. KOCAELİ KİTAP FUARI VE GANİMETLERİM :)

Salı, Mayıs 22, 2012

    Fuar'da çok sevdiğim ve severek dinlediğim Yavuz Bahadıroğlu'nu görünce hemen almak istediğim ve elimde serisinden Kanuni Sultan Süleyman'ın olduğu Fatih Sultan Mehmet kitabını aldım. İmzaladı. :) Recep'te resmimizi çekti. Dışı gibi gönlü de pamuk bir insana benziyor. :)

İmzası
ve kitabımm :)
Şimdi çekebildiğim fotoğraflarla Fuar turu :)
Salon A ve C'ye giremedik. Burası bile yetti arttı bize. İçeri girerken Dr. Hüseyin Hatemi konferans veriyordu. Oktay Usta kitap imzalıyordu. :) Şamil Tayyar,Banu Avar,Vural Savaş oradaydı. 
Standlardan bir kaç kare.
Ahmet Şerif İzgören'in kitapları. Videolarını çok beğenerek izliyordum. Tespitlerini çok beğenirim. Kitap kapakları ve isimleri de süper.
Hz. Muhammed'in Hayatı ve İslam Daveti / Celaleddin Vatandaş.
Sıra geldi aldığım kitaplarıma :) Henüz okumadığım için yorum yapamayacağım. Tavsiye üzerine aldım.
Cumhuriyet Türkiye'sinde Meal ve Tefsir Serencemı / Mustfa Öztürk
Üç Muhammed İki Tasavvur Bir Gerçek / Mustafa İslamoğlu
Kur'an'ı Anlamanın Anlamı / Dücane Cündioğlu. Otuz küsür sayfa okudum, güzel gidiyor.
İslam'ın Yenilikçileri / R.İhsan Eliaçık. 60 sayfa kadar okudum tespitleri yoğun olarak doğru olsa da yazarın dilini nedense sevemedim.
Rivayet Kültürü ve Yanlış Din Anlayışı / Prof. Dr. İbrahim Sarmış
Siyeri Farklı Okumak / Mehmet Azimli
Bilinç Serisi
Semerkant / Doğu'nun Limanları / Afrikalı Leo / Amın Maalouf. Semerkant'ı yıllar öncesinde okumuştum. 9. sınıftaydım sanırım. Tekrar okuyup elimde bulunmasını istedim. :)
Fatih Sultan Mehmed /Yavuz Bahadıroğlu imzalı kitabım :)
Recep'in tek aldığı kitap. Okudun mu? programlarının tekrarlarını bilgisayara indirip her gece dinliyoruz.   Mehmet Okuyan'ın hitabını çok beğeniyoruz. Kitabını da merak ediyorduk. Kitap üç seriden oluşuyor. Birinciden başladık. :) Benden ona sıra gelseydi belki üçünü alırdı ama nasip dimi? :)
Kur'an Işığında Tarikatçiliğe Bakış / Kur'an Işığında Aracılık ve Şirk /Doğru Bildiğimiz Yanlışlar   Prof. Dr. Abdülaziz Bayındır kesinlikle okunulması gereken kitaplardan biri tavsiye ederim. Aslında seri kitaplar değil ama peşpeşe okunulması gereken kitaplar kanımca.
Merak ettiğim ayrıntılar için aldım.
Beşi hariç geri kalan kitapların hepsi Fuar'dan :). Diğerlerini de bir hafta kadar önce almıştım. Kitaplığımdaki süsleri bir yerlere sıkıştırıp bi düzenleme yapmam gerek. Henüz okuduklarımı aldım böylece duruyor kitap kulem. :)

You Might Also Like

2 yorum

  1. Selamun aleykum
    Bir kitap kurdu için cennet gibi bir yer olsa gerek :) hayırlı olsun yeni kitapların.
    Hepsi çok güzel de seni mustafa islamoğlu hakkında uyarmak isterim itikadının bozuk olduğu söyleniyor ve Cübbeli hocam da kendisi hakkında reddiye verdi istersen ufak bir araştırma yap çünkü amelde ihtilaf olabilir ama itikatta olursa Allah korusun iman gider ki bizde imansız hiçiz.
    Görüşmek üzere inşaAllah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğbam face'ten yazdım sana. Ama benim bugüne kadar anladığım bişeye varsa. Ne amel ne de itikat bozuk olmayı kabul etmez. Allah'ın var ve bir olduğunu kabul edip amelleri yapmazsak durumumuz değişmez. Amel ve itikat ayrılmaz bir ikili.Bunu böyle kavrayıp hareket etmek durumundayız.

      Sil