NELER VARMIŞ BAKALIM BU KUZULUK'TA? :)

Perşembe, Nisan 26, 2012

Neler yok ki? :) Tam yerine düşmüşüm.Orjinal şeyler boldu. Bu bir karış boyunda ki telefon kulubesi kırmızı olması hasebiyle benim olamadı.

Minik gemiler.
Tahta çerez tabakları.
Tanesi 1,5 tl ye isim trenleri.
Tahtadan müzik aletleri.
Bu beşiklerden benim de vardı.Saklıyordum. Annem gelen bi misafirin çocuğuna vermişti o da kırmıştı!  
12 liraya saatler.
16 lira da aynalardı sanırım.Baştakini de beğenmiştim ama ayna bana zararlı zaten o günlük ayna limitimi de doldurmuştum :)
 
Minik tavla ve satranç takımları. 
Bu minik sallanan sandalyeler bayıldım ama renkten kaybettiler. Beyaz olmalıydınız ve ya pembe :)  9 liraydılar sanırım.
Deniz Fenerleri.
Tepsi kontenjanım dolu olmasaydı tepsilerden birini orda bırakmazdım :)
Tahta sebze bıçakları.
Kübüli şu kalpli mumluktan sana alcaktım ama renginde kararsız kaldım duyrulur :)
Bu abajurlar hindistan cevizinin kabuğundan yapılma. Eminim ki çok zahmetlidir. Biz kabuğunu bırakın düzgün bi şekilde açmayı parçalayarak zor açmıştık. Tayland'dan getiriyorlarmış.
Ben bir dükkan sahibinden resim çekmek için izin alınca Recep'le sohbete koyuldular. Sağolsun baya da indirim yaptı. 
 Kur'an-ı Kerim kabı.
Bu sehpayı da çok beğendim. Sanırım bi arkadaşımın evinde de buna benzer bir sehpa vardı ve annesi yapmıştı. 
Takı çekmecesini de beğendim :)
Alttaki açık renkli rahleden Recep annesine aldı.
Tahtadan bir çok ta hayvan figürü vardı.
Çocuk odası için çok hoş bu abajurlar.
Kardeşime arayıp durduğumuz ya renk ya model bulamadığımız kirli sepetleri.Hoş burda bulsam alabilir miydim bilemiyorum :)
Bu süzgeçten kardeşime ve kendime aldım.Kırmızı ne varsa kapıyorum zaten :)
Babama kemençe anahtarlık aldım :) Annemin hediyesi yukardakilerden biri ama süpriz :)
Recep te kendine tahta tarak aldı.
Erva'ya bu oyuncağı aldık.
Kübüli'me bu kapı süsünü.
Kendime de bu tahta ve çömlek tabağı :) Tahta olanı peynir tabağı olarak kullanmayı planlıyorum :)
Bu da benim aynamm :) Nişan alışverişini Recep'le ikimiz yapmıştık. İstediğim gibi bi ayna takımı bulamamıştım. Fiyatları da 200 tl civarında duyunca almaktan da vazgeçmiştim Recep alalım diye tutturmuşken. O zamandan beri takılıp duruyodum sen bana ayna takımı almadın diye. Şunu alalım bunu alalım diye gösteriyodum inadına. Hakkını kaybettin diyodu :) Hakkımı kazandım :) Aynamı Kuzuluk'tan aldım. Teşekkür ediyor selamları gönderiyorum. Ve başlıyorum sonraki postu yazmaya. Sonraki postta görüşmek üzre :)

You Might Also Like

0 yorum