KUZU KUZU KUZULUK :)

Perşembe, Nisan 26, 2012

Cuma akşamı aldık bavulumuzu düştük Kuzuluk yollarına. Ama ne düşme! :) 7'de başlayan, 4 vesaitle devam eden, 10:30'da biten bir düşme. :) Neyse ki dönüşte 2 vesaite düştük :)
Aklımızda mini bir tatil planı çoktandır vardı. 23 Nisan tatili de Pazartesi'ye rastlayınca; ''Fırsat bu fırsat!'' dedik haliyle.

 
Kuzuluk İhlas Kaplıca Evleri girişi. Solda Kabul bölümünden rezervasyonumuzu onaylatıp eve doğru gittik. 
Girişte solda İş Bankası, sağda Ziraat,Türkiye Finans ve Garanti Bankalarının ATM'leri var. Biz de merak etmiştik İş Bankası var mı acep diye? 
Merak edip gitmek isteyenler için evden bir resim :)1 oturma odası,1 yatak odası var. Mutfağın camı oturma odasına açılıyor . :) Evde tabaktan çatala her şey 4 kişilik. Çarşaflar,havlular,koltuk döşemeleri yıkanmış,ütülenmiş paketler içinde. Terlik yok. Elektrikli süpürge,saç kurutma makinesi, bulaşık ve çamaşır makinesi yok. :) Yokları söylüyorum ki gidecek olursanız ona göre hazırlanabilirsiniz.  Digitürk var. Evde olduğumuz saatler deli gibi   National Geoprafic Wild'ı izledim. Süperdi. Eve almayı düşünüyoruz. Paketleri inceleme aşamasındayız. 
Yeşillikle anlaşamayan ben bile hayran kaldım yeşilliğine. Ama Çam ağaçlarına olan alerjim yüzünden her sabah nefesim daralmış bir şekilde uyandım. Recep'in tabiriyle ''Burası sana iyi gelmedi'' :)
 
Kaplıca Evlerinden çıktığımızda köşede teyzeler taze süt,tereyağ gibi organik şeyler satıyolardı. Kiralık Atv ve motorsikletler vardı.
Caddenin karşısında ve ilerisinde hediyelik eşya satan bir çok dükkan vardı. Alabileceğim ne varsa aldım :D Eve döndüğümüzde Recep'e ''Ben bu tatilden çok karlı çıktım.'' diyorum. Ondan aldığım cevap; '' Kar anlayışın biraz değişik mi ne?'' Gülüşmeler :) Neler aldığımı ve incik boncukların resimini sonraki postta paylaşıcam.
Eğlence Merkezi diye bir yer keşfettik. Orda masa tenisi oynadık. Acemiliğimizi atmamız biraz zaman aldı tabi :) En son Recep'le tanışmadan bir hafta kadar önce oynamıştım.
 Masa hokeyindeki galibiyetlerimden bir kaçı öhööö öhöö :)
Bu ATV'yle kaç tur attık bilmiyorum ama bildiğim tek şey araba sevdamın alıp tuttuğu beni :) 
Pazartesi 12 gibi Kuzuluk'tan ayrıldık. Böyle bir tatil geçirmiş olduk. Evet bir nefesti güzeldi. Ama Daha sakin insanların keyifle kalabileceği bir yer. Ya da toplanıp cümbür cemaat gidilebilecek bir yer. Ya da  2030'a Allah nasip eder de yaşıyor olursak gidebileceğim bir yer :) Adı üzre Kuzu Kuzu bir yer :) Allaha emanet olun. Hoşçakalınnn :)


You Might Also Like

0 yorum