HEDİYELEŞELİM GÜZELLEŞELİM ETKİNLİĞİ :)

Perşembe, Nisan 05, 2012

Değmesin Yağlı Boya'nın düzenlediği hediyeleşme etkinliğindeki hediyeme kavuştum. Kargo geldiği gün ben evde değildim. Haftasonu da girdi araya. Bugün şubeden ancak alabildim. Paketi açtığımda ise olmayan bebişimin ilk hediyelerinin gelmiş olduğunu görünce pek bir duygulandım. Buram buram leblebi kokusu da cabası. Gönlüne sağlık Merve. Notlarını okumak bile keyifliydi. Yazıyı yazarken leblebileri kıtkıtlıyorum. Teşekkürler :) Bizi bizle buluşturduğu için de Değmesin Yağlı Boya'ya teşekkürlerr :) İyi geceler...

You Might Also Like

6 yorum

  1. hihihih, çok sempatik bir hediye olmuş, bebiş takımının üzerindekileri okuyunca güldüm baya :o) güle güle kullansın müstakbel bebiş, sen de leblebilerini afiyetle ye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Kesinlikle bayıldım hediyelere. Sanki beni tanımış da seçmiş Merve. Çikolata hastasıyım,leblebiyi çok severim kuru üzümle,kremlere bayılırım asla yok demem. :) Bir tek müstakbel bebişin hediyesi duygulardan duygulara soktu beni :)

      Sil
  2. Çok güzeller canım güle güle kullan balım rabbim bu güzelliklerin sayısını artırsın inşallah..sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin teşekkürler canim :) sevgiler...

      Sil
  3. rabbim hayırlısı ile bir de bebek nasip etsin inşaallah o zaman :) ben de aynılarından almıştım olmayan bebişime üstündeki yazılar o kadar hoşuma gitti ki bir daha bulamam diye kaçırmak istemedim :) Güle güle kullanın inşaAllah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) umarım haklarını bizi yormadan kullanır zamanı geldiginde. Hepsini çok begendim teşekkürler :)

      Sil