EMİNÖNÜ GEZİMİZ -1- :)

Pazartesi, Nisan 09, 2012

Cuma günü annecimle sabah saat 9:30 sularında Üsküdar sahilinde buluştuk. Sanki olay mahallinden bilgiler verir gibi. :) Annem poaça almış.Sohbet ve deniz manzarası eşliğinde geçti vapur yolculuğumuz. Hava öyle güzeldi ki ne sıcaktan bunaldık ne de üşüdük. Sabah çok kalabalık sayılmazdı ama dönüşümüzde yani öğlen civarlarında inanılmaz kalabalıktı. 

Önce Şark Han'a gittik. Bu tabaklardan kuzenimin eşi Edibe'nin bebişine almak istiyorum. Çok güzeller :) Bu sefer elim kolum çok dolu olacağı için alamadım.Elimde fotoğraf makinesi çekmeye çalıştım beğendiklerimi annemin; ''Kızım göndercekler bizi burdan'' deyip ikimizinde gülüşmeleriyle maceramıza adım attık.

Biblolar.
Öndeki pembe arabayı düğün fotoğrafları çekimimizdeki arabaya benzettim.

Pek süslü şeyler beğenmesem de salonuma uymasa da bu takım hoşuma gitti. Özellikle tabaklarına bayıldım.

Bu ferforje saksı sandalye ve  çiçek arabası (adını hatırlayamadım :) çok hoşuma gitti. Bahçem olsaydı alırdım ama çiçeklere bakamazdım herhalde. Bi kalanşoya zar zor bakan ben bu kadar büyük bir sorumluluğa el atmamalıyım. Orkidemi mahvetmemi saymıyorum bile. En iyisi bu ferforje sandalyenin büyüğünü bulup oturmak olmalı.. :)

Bayılıyordum böyle biblolara. Ama alamıyorum öğrendiğim bir kaç bilgi sayesinde.Sanırım 10 adet biblo 40 tl gibi bir fiyata sahipti.
 Çaydanlıklar kullanışlı olur mu olmaz mı düşünerek alamadım. Tedi'de görmüştüm. Şark Han'da 10 tl idi.Ama Tedi'de ne kadardı hatırlayamıyorum. :)
 Yine bakamayacağım ama çok sevdiğim dekoratif saksı bisiklet. :)
Taşlı meyveler çok güzel ve orjinal duruyor fakat salona koysan olmaz,mutfağa koysan güzel durmaz :) Bi yere yerleştiremedim. Ama olsun sevdim :)
 Eminönün'den ayrılırken.
Vapurdan Galata Kulesi. 
Ah cruise gemisi al götür bizi Recep'le buralardan. Şu baştaki cam balkonlu odana da razıyız :)
 Ben bu geziden servis tabakları ve servis tenceresi alarak ayrıldım. Yani memnun ayrıldım. Recep'te çok beğendi tabacıklarımı :) Cumartesi gün bende. Yapacaklarımı da seçtim. Biraz temizlik ve hazırlıkla hazır olucam inş. Allaha emanet olun. Hoşçakalın... :)

You Might Also Like

2 yorum

  1. bisiklet figürüne gerçekten bittim diyebilirim . fiyatı ne kadar dı hatırlıyormusun canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki bakmamıştım fiyatına :(

      Sil