DÜĞÜN ALBÜMÜM! VE LABNESİZ TİRAMİSUM...

Çarşamba, Nisan 04, 2012

    Merhabalar. Bu güzel güneşli günlerden :) (ki yazdan nefret ederim desem yeridir ama özlemişim sıcaklığı,sıcak havaları) Size düğün albümümden ve akıbetinden bahsetmiştim burada. A.Merve Dağlı'ya serzenişimden sonra maille ve facebook'tan bana geri döndü. Bir sürü aksaklık çıktığını vesaire yazdı. Baskıya gönderdiği şirkette kaybolmuş muş muş! Ee diyelim kayboldu neden telefonlarımıza çıkmıyosunuz,mesajlarımıza,maillerimize dönmüyosunuz? Neyse dedik başladığımız işi bitirelim. Sonuç bu!
Kötü değil ama anlaştığımız gibi asla değil ve özenli değil. Biz de düşündük ki mahçup olur en azından özen gösterir güzel yapar. Ama nerdeee! Karton baskı anlaşmadığımız halde karton baskı yapmış. Resimlerde düzenleme diye birşey yapmamış sadece ışıklarıyla oynamış. Bir sayfada en az 4 resim kullanmış. Biz de hepsini tek tek sayfalarda bekliyorduk çünkü kırk adet büyük resim olarak anlaşmıştık. Düzenlediği resimleri cd ile bize göndericekti ki gerek yok aynılarını picasa da ben de hallederdim onu da göndermemiş. Kapak resmini bizim seçeceğimizi söylemişti. Kendisi seçmiş. Yani pişmanlık kelimesi az kalıyor böylesi durumlarda. Gönülsüz yapılan işten hayır gelmez diye buna denir sanırım. Böylesi kişilere ne denir onu da bilmiyorum. Allah'a havale ediyorum.Ve diyorum ki siz olsaydınız ne yapardınız? Biz ücretin geri kalan kısmını ödemeyip isterse albümleri geri göndermeyi planlıyoruz.


Neyse geçelim kendisini tiramisu zanneden labnesiz kremalı pastamıza :) Siz de ya da yakınlarınızda var mıdır böyle bir huy merak ediyorum. Her şeyin bolu iyidir düşüncesi. Kremamı yapıyorum sütünü,ununu fazla yapayım aman eksik olmasın fazla olsun. Bol bol olsun,lezzetli olsun. :) Sonuç ta resimde gördüğünüz gibi bol kremalı bir pasta oldu böylelikle. Ama tadı öyle güzel oldu ki. Sildik süpürdük deyim yerindeyse. Yapımı yarım saat sürdü sürmedi. Aksilikler de üst üste çay süzgecimi bulamadığım için ıkea dan aldığım minik un eleği ile kakaoyu serpiştireyim dedim. Birden dökülüverdi doğal olarak :) Siz eğer kreması normal tarifteki gibi olan pratik bir tarif istiyorsanız buyrun :)
Kremamız için; 3 su bardağı süt,3 yemek kaşığı un ve 6 yemek kaşığı şekeri ocakta sürekli karıştırıp muhallebi kıvamına getiriyoruz. Ocaktan aldıktan 10 dk kadar sonra bir su bardağı sütle karıştırdığımız 1 paket krem şantiyi kremamıza katıp çırpıyoruz.(elle)
Kakolu hazır pandispanyamızı 1 bardak süte karıştırdığımız üçü bir arada nescafemizle ıslatıyoruz. Kremamızla arasını ve üstünü kaplıyoruz. Kakao ile süslüyoruz. Dolapta ne kadar durursa o kadar lezzetli oluyor. Hoşçakalın... :)

You Might Also Like

8 yorum

  1. gözünüz aydın diyecektim ki içine sinmemiş albümünüz. Hayr olur inşallah, çok dert etme kendine. Her işte bir hayr vardır, biliyorsun.. Pasta ise mmhm enfes görünüyor valla. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü olmadı fakat vaadedildiği gibi olmadı Feride. Dert etmedim de verilen sözler tutulur diye öğretildi ya bize tutmayanları görünce sinirleniyorum sanırım. Teşekkürler Rahile yenge, Murat abi,Recep ve ben götürdük pastayı :)

      Sil
    2. mail adresiniz yok mu? tiramisu harika görünüyor ama albümle ilgili birşey danışacaktım.

      Sil
    3. Face sayfanıza mail bıraktım :)Teşekkürler yorum için...

      Sil
  2. Hayal kırıklığı, hele ki böyle özel bir konuda, Allah sabır versin Esracım ne diyim, hayır o güne de dönemiyor insan bi daha :(((

    YanıtlaSil
  3. Mayacım resimlerde pozlarda bi sorun yok sorun seçtiğimiz insanda :) Bütün resimler elimde gider başkasına bastırırım burda paylaşmamın sebebi verilen sözün tutulmaması.. Allah'tan resimlerde problem yok.

    YanıtlaSil
  4. ne kadar harika görünüyor ellerinize sağlık=)

    YanıtlaSil
  5. @ayşegül çolak Teşekkür ederim Ayşegül Hanım.:)

    YanıtlaSil