BADEMLİ KURABİYE !! (SÜPER ÖTESİ)

Pazartesi, Nisan 16, 2012

Selamlar :) Bu kurabiyeyi öyle çok beğendim sevdim ki hemen paylaşmak niyetim. Kurabiye sevmeyenlere dahi tavsiye ederim. (ki ben bu gruba dahilim). Umut Sepeti'ne tekrar teşekkür ediyorum beni bu tarifle buluşturduğu için öncesinde de Leyla'nın Kahve Dükkanı'na :) Gerçekten yoğururken bile yoğun bir koku yayılıyor etrafa. Hay bin bademlere :)
Bu arada beyaz, boncuksuz, sade ve şık bir kurabiye standı arıyorum. Bir yerlerde görüp link bırakırsanız sevinirim.
Recep'in doğum günü yaklaştıkça yaptıklarımdan işaretler gönderiyorum :) Alıyordur umarımmm :)
Tarifimize gelince; 225 yumuşamış tereyağ, yarım bardaktan biraz fazla şeker, 1 adet yumurta, 1 paket vanilya, 2 çay kaşığı kabartma tozu, 1 yemek kaşığı pudra şekerini karıştırıp aldığı kadar unla yoğuruyoruz.1 su bardağı robotta çekilmiş bademi de ekleyerek yuvarlayıp tepsiye diziyoruz. Parmağımızla üzerine bastırıp çukur hale getiriyoruz.
160 derece ısıttığımız fırında hafif kızarana dek pişiriyoruz. 
Çikolata ile süslüyoruz. Ben şekil vermesi kolay olsun diye tüp çikolata kullandım. Afiyet olsun. İyi günlerde tüketelim. Hoşçakalınnn. :)

You Might Also Like

0 yorum