RÜYAMDA KUMPİR GÖRDÜMM! :)

Pazartesi, Mart 12, 2012

Bugünün karesi budur efendim benim için. Çünkü geri kalanı uyuyup uyanmak ve tekrar uyumakla geçti. Bünyem nasıl  yorulmuşsa kendime gelemedim. Gözümü açıp bakınıyorum kalkamıyorum tekrar uyuyorum. Şimdi çok iyiyim şükür. Uyandığımda aklımda kumpir vardı. O uyku mahmurluğuyla kalktım patatesleri soyup attım ocağa. Sonra malzemeleri hazırladım. Çok basit ve bir o kadar da lezzetli oldu. Dörde bölüp bir koca dilimi mmmlayarak götürdüm. Tarifimiz çok basit. Patates ezeceği ile ezdiğimiz patateslere bir çay kaşığı tuz, bir su bardağı rendelenmiş kaşar peyniri, bir tatlı kaşığı tereyağ ilave edip güzelce yedirerek karıştırıyoruz. Borcam veya kelepçeli kalıba alıp 10 dk 150 derece ısıttığımız fırına atıyoruz. Çıkartıp sosislerimizi ilave edip 3 dakika daha fırına atıp alıyoruz. Malzemeleri ilave edip ketçap ve mayonezle süslüyoruz. Afiyet olsun efendim :)

You Might Also Like

0 yorum