KUBBE PASTA :)

Pazartesi, Mart 12, 2012


  Bu gece vakit bulup ta yazamadığım bütün yazılarımı yazma gecesi. Bu pastayi iki gün önce misafirim olan arkadaşlarıma yapmıştım. Masamızdan bir kareyi de ekledim.  Kreması çok beğenildi. Görsel olarak ta hoş :) Tarifimiz yine basit :)
Tencereye 1lt süt, 5 yemek kaşığı şeker, 5 yemek kaşığı nişasta, 1 yemek kaşığı un, 8 yemek kaşığı hindistan cevizini ekleyip orta ateşte kremamızı hazırlıyoruz.İki adet hazır çilekli rulo pasta alıyoruz. İnce ince dilimleyerek streç filmle kapladığımız yuvarlak kaseye düzgünce diziyoruz. Ocaktan aldığımız kremaya bir paket krem şanti ekleyerek çırpıyoruz. Kasenin içine döküp güzelce yayıyoruz. Kremanın üstünü de kek dilimleriyle örttükten sonra düz bir tabak veya borcam yardımıyla kapatıp tabanın düz olmasını sağlıyoruz. Bir gece dolapta bekletip ters çeviriyoruz. Pastamız servise hazır.

You Might Also Like

6 yorum

  1. enfes görünüyor, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Enfesti. Ben yedim. Recep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun canım sen ye ben hep yaparım :) Esra ;)

      Sil
  3. rulo pasta nerelerde satılıyor veya markası nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülker'in bakkal ve marketlerde bulabilirsiniz :)Linki tıklarsanız görselini görebilirsiniz. http://www.cayeksperi.com.tr/index.php?islem=urun&u_id=296

      Sil