ÇİLEKLİ KEDİ DİLİ PASTA :)

Cuma, Mart 30, 2012

   Merhabalarrr.. Yine bir tarifle buradayım. Kedi dilini tiramisudan başka bir tatlıda deneyerek hemde. Yeni birşey değil elbette ama benim için yeni ve güzel bir deneyim :) Tarifi vermeden önce Değmesin Yağlı Boya'nın düzenlediği hediyeleşme etkinliğinde hediyem la-illa'ya ulaşmış.Tıklayıp hediyelere bakabilirsiniz :) Çok güzel bir mail aldım kendisinden. Teşekkür ederim :) Benim ki de Cuma günü gelecek sanırım. İstanbul'da olacağım için Cumartesi şubeden alabilirim ancak. Meraktayım :)
   Kelebek Gibi'nin reklam panosundayım dün farkettim. Çok ta mutlu oldum. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Tıktık'layıp bloguma gelenler ise; hoş geldiniz, sefalar getirdiniz efendim :)

  Gelelim tarifimize :) 6 çorba kaşığı şekeri 1 yumurta ile çırpıyoruz. 1,5 çay bardağı un , 1 çay bardağı nişasta ve 4 su bardağı sütümüzü karıştırıp ocağa alıyoruz. Kaynayınca ocaktan aldığım kremamıza 1 paket vanilya,50 gram tereyağı ve 1 paket krem şanti koyup karıştırıyoruz. Kremamız hazır. :)
  Kedi dili bisküvilerimizi kelepçeli kalıbımıza uygun boyda kesip yumurta fırçası yardımıyla sütle ıslatıyoruz. Kalıbı servis tabağına yerleştirip,bisküvileri de kalıba yerleştiriyoruz. Kalan parçaları süte batırıp alta diziyoruz. Hazırladığımız kremanın yarısını döküp çileklerimizi ekliyoruz. Ben muz da ekledim ama resmini çekmeyi unutmuşum :) Damla çikolata da ekleyebiliriz. Geri kalan kremayı da döküp çilekle süslüyoruz. Muz da olabilir tabi neli istersek. Ben jöle bulamadığım için bu ara süslemede muz kullanamıyorum hemen kararıyorlar çünkü. Toz gibi olanlar çikolata. Onları rendelerken baş parmağımın ufak bir kısmıyla vedalaştım diyebiliriz. :) Pastadan geriye bir dilim kalabildi. Biz çok sevdik. Ama bir öneri mutlaka yaptıktan bir gün sonra tüketilmeli. Eminim daha güzel olacaktır. Afiyetle kalın. Hoşçakalın...



You Might Also Like

11 yorum

  1. Bu kedidili pastayi yakin zamanda denemeyi zaten istiyorum ;) Cilekliside cok güzel görünüyor ;)
    Eline saglik.

    Umarim reklam panosu sana sans getirir ;)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)
      Düşünmen bile çok güzel :) Sevgiler...

      Sil
  2. harika mutlaka deneyeceğim sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşim geçen bloga bakarken bi daha istedi :) Ben de çok sevdim en yakın zamanda tekrar yapıcam :)

      Sil
  3. buraya tıklayın çok güzel kedi dili pasta tarifleri var dediler hemen geldim ellerinize sağlık iyi ki gelmişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim dedi :) Teşekkürler beğenmene çok sevindim. Çatı Katı İlkay'ın Kedi Dili Pasta yarışmasına bu pastayla katıldım. İstersen oy verebilirsin. :)
      http://www.facebook.com/photo.php?fbid=363641840364567&set=a.363641240364627.84039.144736268921793&type=1

      Sil
    2. şehirler arası aşk dedi :))yarışmayı yeni gördüm ya beğendim ama umarım geç kalmamışımdır teeeh :/

      Sil
    3. Yoo halen devam ediyor :) Teşekkürler...

      Sil
  4. esra mail adresini kontrol eder misin ? sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. gerçekten harika görünüyor.. ben de deneyeceğim :) bu arada küçük kalpli çikolataları nereden aldınız?

    YanıtlaSil
  6. @Züleyha Yalçın Dr.Oetker'in kalpli çikolataları onlar. Marketlerde pasta malzemelerinin olduğu reyonlarda bulabilirsin. :) Teşekkür ederim güzel yorumun için. Umarım beğenirsin tadını da. :)

    YanıtlaSil