A.MERVE DAĞLI'MI? PEH!!!

Pazartesi, Mart 05, 2012




 Bu resimleri çektireli neredeyse bir yıl olacak. Ne resimler elimize geçebildi. Ne de albümümüz. Onlarca arayıp ulaşma çabalarım olumlu sonuç vermedi. Bende dün gemileri yaktım. Duvarına ve sayfasına şikayetimi yazdım. Her yerde de anlatacağım artık. Evlendikten 1 ay kadar sonra cd içinde tüm resimlerimizi gönderdi.
Kırk tanesini seçip numaralarını aktarmamız gerekiyordu. O kadar yoğun geçti ki ilk zamanlar yediyüz tane fotoğrafın içinden kıyıp ta seçemedik. Seçtiğimizde ise umreye gitme durumu vardı. Geldiğinde seçtiklerimizi kaybettiğini söyledi. Tekrar gönderdik. Aradan aylar geçti. Ses yok. Arıyoruz meşgule veriyor. Bir kere açtı onda da telefon yarıda kesildi eşimle konuşurken. Sonrasında aradık ulaşamadık. Geri de dönmedi. Üç dört kere mesaj attım. Yine cevap yok. Bence bunun adı saygısızlıktır başka birşey değil. En son sayfasına Merve Hanım haber bekliyoruz sizden? yazdığımda face'ten cevap yazdı iki ay kadar önce baskıya gönderdim bir hafta içinde elinizde olur dedi. Bu kadar zaman ses çıkmayınca arayayım dedim yine aynı enstantene. Hiç biri karşılık bulmadı.
 Resimleri de ilk zamanlar hemen sayfasına ve facebook'a yüklemişti. Tabi reklam ne de olsa. Ama hakkımı helal etmiyorum Merve'ye! Bu da sayfasına ve profiline yazdığım yazı. Sayfadaki hemen kaldırılmış. Merak etmesinler ben elimden geleni yapıcam!
Merve Hanım 7 aydır size çektirdiğimiz fotoğraflar için peşinizden koşuyoruz.Konuşma yarıda kesiliyor ulaşamıyoruz tekrar,arıyoruz açmıyor;meşgule veriyorsunuz,mesaj atıyoruz ;cevap vermiyosunuz.Evleneli 1 sene oluyor,fotoğraflarımız elimizde olamadı.Face'ten yazıyorum yine dönmüyorsunuz.2 ay önce baskıya verdim 1 haftaya elinizde olur dediğiniz fotoğraflara ne oldu merak ediyorum.Sizinle olan münasebetimi Allah'a havale ediyorum.Hakkımı helal etmiyorum size.Elbet başka bir fotoğrafçıyla anlaşır son işlemlerini yaptırırız.Siz de yaptığınız bu adını koyamadığım herhangi bi ahlak kuralına sığdıramadığım ahlakınızla kalırsınız.



You Might Also Like

20 yorum

  1. Bu fotografları o sitede de görmüştüm imrenmiştimde. Sahibinin bloğunu bulmakta varmış nasipte :)
    Fotoğraf konusunu duyunca bende geriliyorum. Bulunduğumuz yerde bi fotoğrafçıya gitmiştik Nişanımda hiç istediğim gibi olmamıştı.Fotoğrafcımızda saolsun çok ince bi insandı hiç bi istenilen yapılmamıştı çok sinir bozucu. Düğün için böyle internetten birilerini düşünüyodum ama böyle görünce bundan da korktum.
    Gerçekten yapılan hiç hoş olmamış.Ama elinde fotoğraflarının olmasına sevindim en azından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stüdyo fotoğrafları istediğimiz gibi olmaz diye böyle bi seçim yaptık ama inan pişman olduk. Bu yazıdan sonra kendisinden özürler içeren bir mail aldım. Baskıda albümüm kaybolmuş vs. inandırıcı olmayan birşeyler söyledi. Yter ki albüm gelsin diye tekrar seçtiğimiz resimleri gönderdik. Bakalım ii haftaya belli olur arkadaşım :) Dikkat etmek gerek. Herkes böyle değildir elbet..

      Sil
  2. aaa inanmıyorum.merve dağlıyı çok beğenerek takip ediyordum.çok şaşırdım.senin durumuna da üzüldüm açıkcası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani bir yıl sonra da gelse gelsin. :) napalım biz de öğrenmiş olduk.

      Sil
  3. demek size aitti bu fotoğraflar çok güzel ama üzücü bir olay iş ahlakına aykırı olmuş merve hanımın da imajına kocaman çirkin bir çizgi atılmış oldu yazık

    YanıtlaSil
  4. durumunuzu o kadar iyi amlıyorm ki ne yazık ki bizde bu anlamda merve dağlızedeyiz.düğün günü için iki mekan belirledik ve çekim öncesi de kaporamızı yatırdık.son bir hafta hiç elimizde olmayan nedenlerden dolayı ben merve hanımı hiç arayıp soramadım, kaldı ki zaten bu süreçte biz aramasak kesinlikle irtibata geçmiyor.artık nasıl bir 'iş' anlayışıysa.düğün öncesi geçen o teleşlı haftadan sonra cumartesi olacak düğünümüz öncesi ben ancak cuma arayabildim ve bir mesaj atarak sağlık durumunun iyi olmadığını eğer istersek yardımcısını gönderebileceğini belirten bir mesaj.zaten iğrenç geçen günüm ve haftam zehir oldu ve sinirden başka bi yerde fotoğraf bile çektiremedik.neyse gelinliğim bende nasılsa çektiririm dedim ama 1 yıl oldu evleneli ve bi daha hiç hazırlanıpta çektirmedi.sayesinde düğüne dair bir fotoğrafımız yok.tabi şu aptal düğün salonundaki önümüzde yüz takıyla çekilen köylüye döndüren iğrenç fotolar haricinde.yaptığı iş telafisi olan bi iş olsa anlayacağım ama sinirim hala geçmiş değil, insanların böyle 'en mutlu günlerini' nerdeyse 'en sinirden patlayarak travma geçirilcek' güne döenüştürme yetisine sahip gerçekten.benden sonra çok kişiden daha bu tip şikayetler duydum.hatta birebir tanıdğım en az 3 kişi durumdan muzdarip.ben evlenirken bir çok işimi internetten hallettim ama sadece fotoğrafçımda problem yaşadım.yani tamamen duruma ve kişiye göre değişen bir durum ama aynı esra hanım gibi bende hayatımda ilk kez birine hakkımı helal etmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz gibi telfisi olmayan bir durum ne yazık ki. Size yaptığı da gerçekten kabul edilemez. İşin enteresan tarafı adının bu işte profesyonele çıkması. Profosyenellik tek bir fotoğrafı iyi çekebilmekle olmaz ki. Bir bütündür. Ne diyeyim ki artık. Bize de zorla gönderdi zaten...

      Sil
  5. inanmıyorum!Bu foto siz miydiniz :)Gelinliğiniz sadeliğini örnek almıştım ve gelinlikçime bu fotoyu göstermiştim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelinliğin nasıl olmuş merak ettim şimdi! :)

      Sil
    2. Hiç benzemedi ama :) Çünkü benim de gelinlikçim istediğimi yapamadı başka şekle çevirdik mecbur :( Düğünün mükemmel olması için uğraşıyoruz ama illaki bir pürüz oluyor.

      Sil
  6. en nefret ettiğim şey bu işte! insanlar zirveye cekarken okadar iyi işlerini yapıyor ki ama gelin görünki adınız duyuldu mu markalasma oldumu tabiri caizse sallıyrlar. ben merve hanımın calışmalarını çok begenirim lakin bu anlattıgınz büyük talihsizlik.. normal foto ücretnden 2katına çalışan biri neden böyle hata yapıyor ki.. Artık dünya düzeni bu markalaşıncaya kadar cabala sonrasını salla :) bir çok ünlü giyim markalarında ve her sektörde oldugu gibi..

    YanıtlaSil
  7. selamlar bloğunuzu tesadüfen buldum, fotoğraf konusu olunca merakla okudum, bende kendisinin face sayfasında birçok kişi gibi görmüştüm bu fotoyu, sizin fotoğrafnızı yayınlamak gibi bir yayın hakkı varmı bence burdan başlayın, resmi makamlara başvurarak hakkınızı arayın bu konuda, blog alemi zaten çok geniş ve kötü imajın çabuk yayıldığı bir yer burdan da tepkinizi dile getirmeniz çok mantıklı bir davranış olmuş, hakkınızı her şekilde arayın, merve hanım yaptığı çirkinliği fark eder umarım.

    YanıtlaSil
  8. Selamlar bizde Merve dagli kazazedeyiz. Kendisine kesinlikle hakkımı helal etmiyorum verdigimiz parada haram olsun hiç beklemezdim Boyle bı olayı kendisinden kendisiyle çalışan arkadaslarımızdan duyduk şikayetleri ama yakıştırmadık gercekten doğru çıktı yazık..ama Allah'a şükür son anda başka bı fotoğrafçıyla anlaşıp dugun gunümüzü kurtardık .

    YanıtlaSil
  9. esra hanım bende mervedağlı ya fotoğraflarımı çektirdim ve aynı kaderi paylaşıyoruz.kına gecemde ve düğünümden önce dış mekan çekimi oldu.kına gecemdeki annemle olan ağlama sahnelerimz cok özeldi benim için ve bunları cekerken kendisini gördüm ve bu anın ölümsüzleşeceğini düşünüm ama yanılmışım annemle cekildiğimiz fooğraflar yanmış ve açılmıyor.onun geç gelmesi ve uyusukluğu yüzünden nikahıma da geç kaldım ve çekim esnasındaki hal ve taavırlarından hiç memnun kalmadım.kendisine sadece fotolarla ilgili kaparo ücreti verdk ve resimlerin kaba halini bize teslim ettikten sonra bizi aramadı sormadı,biz zaten kesinlikle cektiği resimlerden ve ilgilenmemesi,çekimlere geç gelmesi gibi durumlardan dolayı hakkımızı helal etmedik etmyoruz.evlilik günü bir daha geri gelmiyor.o gelinliği bir daha giyeyim de fotoğraf cektirelim diyemiyosunuz o günün özelliğini güzelliğini kimse geri getiremez..

    YanıtlaSil
  10. Merve Dağlı hakkında yorumları okuyunca şok oldum, ben de düğünde belki ona fotoğraflarımı çektiririm diye düşünüyordum; ama vazgeçtim. Ben nişanımda Tuba Özçelik'i tercih ettim, kendisinden ve işinden çok memnun kaldım, çok çok ilgili biri kendisi. Söylediği sözleri tuttu ve zamanında teslim etti albümümü. Düğünümde farklı kişi olsun diye düşünüyordum ama yine kesinlikle Tuba Hanım'ı seçmeliyim demek.
    Sizin durumunuza da çok üzüldüm, eğer istiyorsanız, eşinizi de ikna edebilirseniz yıldönümüzde tekrar fotoğraf çekimi yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  11. sitede yazılanların hepsi doğru.bende düğün fotolarımı kendisine çektirdim.düğün öncesi sitesini hayranlıkla takip ediyordum.ama düğün günü kendisinin ve eşinin hiç profesyonel olmayan hareketleri,düğün sonrası fotoğraların seçimi(o kadar kötü çekmişti ki 4o tane seç demişti ama 3-5 tane seçebildik) ve gönderilmesindeki aksaklıklar(süreci çok uzattılar yanlış resimleri gönderiler)beni çok pişman etti.ayrıca eşime de mahçup oldum o kadar ısrar etmiştim ki o olsun diye.şehir dışı çekim olduğu için yol parasının fiyata dahil olmadığını yine düğün günü öğrendik.kargo paralarını bize ödettiler.kalitelerine göre zaten çok yüksek olan fiyata birde bunlar eklendi.kısacası kimseye önermem sitedeki bikaç resme bakıp aldanmayın derim...

    YanıtlaSil
  12. Böyle isim yapmış kişilerde ne yazıkki gereksiz bir güven oluyor. Bence senelerce kazandıkları güveni böyle yaparak kaybetmeliler. Sizin durumunuza üzüldüm. Bizimde aklımızda yer etsin, ona göre davranalım.

    YanıtlaSil
  13. marka olunca insanlar salliyor demissiniz, ben bu tarz kisilerin amator oldugunu dusunuyorum. asil marka sahibi olan kisiler her islerinde ayni hassasiyeti ve ozeni gosterirler ve bu yuzden marka olurlar

    YanıtlaSil
  14. BEN YENİ TESETTÜRE GİRDİM MERSİN DE BİLDİĞİNİZ ÖREBİLECEĞİNİZ BİR KINA BAŞIMI GÜZEL YAPABİLECEK BİLDİĞİNİZ KUAFÖR VE FOTOĞRAFÇI VAR MI? LÜTFEN YARDIMCI OLUN.29 KASIM GIBI DUGUN DUSUNUYORUZ

    YanıtlaSil