KÖSTEBEK PASTA,GİZLİ HAZİNE :)

Pazar, Şubat 12, 2012

Merhabalarrr yine :) Bugün kayınvalidemleri yemeğe davet etmiştim. Akşam çayın yanına Köstebek Pasta yapayım dedim hem de resmini çektim. Kakaolu pastabanı nescafeli sütle yumuşatıp bir kaşık yardımıyla üst tabanını resimde gözüktüğü gibi oydum.Kalan çerçeveyi çikolata sosuyla yapıştırdım. Muzları ortadan ikiye ayırıp azıcık krem şanti sürdüğümüz pastabanın üstüne yerleştirdim. İki paketlik krem şanti hazırladım.

Geriye kalan krem şantinin içine küp küp doğradığım iki muz yeterli miktarda damla çikolata ve ortasını aldığım kek parçasının yarısını kırarak karıştırdım. Oval bir şekilde üstüne sürdüm. Kek parçalarıyla süsleyip, servise hazırladım. Afiyet olsun arkadaşlar. Biz çok beğendik umarım siz de beğenirsiniz :)

You Might Also Like

6 yorum

  1. Super görünüyor,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ayyyyy harikaaa bişii buuu bellli,bana yasak şimdi ama yasak masak yapıcam galiba ben bunu

    YanıtlaSil
  3. bugün yarın için deniycem inş faciayla sonlanmam çok güzel gözüküyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay bir tariftir. İnşallah beğenirsiniz. :)

      Sil