HAND MADE'LERİM, PETER PAN'IM ,BEBE YAKALARIM :)

Salı, Şubat 28, 2012


 Bu yakaları bir kaç blogda görüp beğenmiştim. Ama kalıp paylaşmamışlardı. Bir gün oturup zor da olsa en son da eşimi manken olarak kullanarak mutlu sona ulaştım. Hatçe teyzeden bile olur not almıştım.(ki kendisi gelinlik terzisi) En son taktikleri de ondan öğrendim. Artık bir yaka kalıbı nasıl çıkarılır biliyorum!!! Sonra gövde, kollar falan da eklenir inşallah  :) Tabi bir dikiş makinam olabilirseeee (: Kalıp nasıl çıkarılır resmini çekmiştim fakat bulamıyorum! En yakın zamanda kalıplarıyla da paylaşıciim ki yapmak isteyenler böyle zor durumlara düşmesin :)
Birbirimize yardımcı olalım. Yaptığım ilk yaka da satıldı  EsveRa Keçe Tasarım'da paylaştığım ilk gün hem de :) Pembeli olan. İzmit'e gittiğimiz gün bu kazağı aldım. Yaptığım her yakayı kullanabilmek adına krem rengini seçtim. Güzel bir kırmızı bulabilseydim iyi olurdu. Şimdi aklımda kullandığım bir kazağın dirseklerine yama yapmak var. Oturup üzerinde bir düşünmek lazım. :) Şimdilik hoşçakalınnn :)

You Might Also Like

7 yorum

  1. İkisi de harika olmuş fena halde özendim denemeyi bile düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
  2. çok şık olmuşlar bence de ayrıca bunu keçeye mi yaptınız bende deneyeceğim kısa zamanda eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler beğenmenize sevindim :) Keçe üzerine yaptım ben.Ama desensiz okul yakası bulabilirseniz onun üzerinde de şık duruyor. :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuşlar gerçekten .
    maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol. Bende senn blogunu inceliyordum şimdi çok güzel ellerine sağlık :)

      Sil
  4. Çok güzek bende Birtane yaptım böyle birkac yerde görünce cok ugrastım ama değdi :) Bakmak isterseniz :)
    http://hicranozturk.blogspot.com/

    YanıtlaSil