GÜNLER, GÜZEL GÜNLER...

Pazar, Şubat 12, 2012

   Günlerden karlı bir cuma günüydü.Esra yine anneciğinin kollarına, İstanbul'un yollarına düştü. :) Çerçevedeki minik Esra'ydı. :) Sabah dokuz sularıydı İstanbul'daydım.Arkadaşımın kitabevine uğrayıp en çok istediğim sıradaki ilk kitabımı aldım. Teşekkürler İskender PALA... Kuzenimin Fransa'dan gelen nişanlısı ve annesi bize davetliydi. Ayva tatlımdan ve Köz Patates Pastam'dan onlara da yaptım. Çok beğendiler :) Bende sevindim... 
Akşam Yasin geldi. Onlar kartlarla bir oyun oynadılar ama benim kartlarla pek aram yok. Bende siparişim için aldığım kutuyu keçeyle kaplamaya koyuldum. Keçe kalın olduğundan kapağı kapanmayınca pes ettim.Kübra halletti sonra. Sağolsun burdan teşekkür ediyorum kavanozdaki güzel sözleri de o yapıştırıp siparişimi hazır hale getirdi. Annecim de Gelin Damat Havlu Seti'mden sattı arkadaşına. :) Bol bereketli bir haftasonu geçirmiş oldum bende..
Ertesi gün kahvaltımızı yaptıktan sonra annemle dışarı çıktık. Nişanda aldığımız saati geri gönderdim kordonu soyulmuştu. Mimde de paylaştığım açık pembe çantamın kulpları soyulmuştu onu da şubeye gönderdim. İade işlerimi halletmiş oldum.
Biletimi alıp Üsküdar'dan Harem'e kadar yürüdüm. Fotoğraf çektim. Kayalıklara oturdum. İstanbul'u izledim. Sağolsun İstanbul'da güzel yüzünü esirgemedi benden :) Bende güzel ve sıcacık bi otobüs yolculuğundan sonra eve vardım. Böyle bişeyler yaşadım işte. Birazdan da Köstebek Pasta tarifimi vericiim. Hoşçakalın... :)

You Might Also Like

2 yorum

  1. tatlı bir hafta sonu yaşamışsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle oldu.Böyle nasıl söylesem ruhumu doyurdu :)

      Sil