FİKİR (LER) İM GELDİ :)

Salı, Şubat 14, 2012

Ne zamandır pastalara, mutfağa dalmışım. Pazar akşamı elim makas aradı :) Aldım sepetlerimi, malzemelerimi ilk bu Mavi Balık çıktı ortaya :) Gözlerini siyah iple yaptım. Aslında ortasında bir daire vardı oraya da resim konmuştu. Yani çerçeveydi. Ben beyaz bir çerçevenin içine konup çocuk odasına asılabilir diye düşündüm :) Ya da bir çocuk tişörtünün üstüne aplike edilebilir.Altına da mavi bir eşofman alıp keçeden damlacıklar kesilip cebine de balığın minyatüründen yapılıp bir takım oluşturulabilir diye düşündüm :)

 Bu kalpleri yaparken geçen baktığımız evi hayal ettim nedense :) Hayırlısıyla bizim olur kısa sürmüş bir kiracılık deneyimimiz olur inşallah (ki hiç sorun yaşamamış olsak ta) Hol de bir duvarı süslemek için kullanabilirim. Rastgele şekilde yayarak. Ya da yeni dikeceğimiz oturma odası yastık kılıflarında kullanabilirim. Güzel bir kumaş bulabilirsem. Bu arada silikon tabancası sen neymişsin :) Sen yokken yapışmadı hiçbirşey. Sen yokken herşey eksikmiş :) Annemlerde kaldığından yapıştıramadım hiçbirini hepsini ayrı ayrı dosyalara koydum ki karışıp kaybolmasınlar ne yapalım :)
 Bu kuşları Stil Direktörü'nün blogunda gördüm. Yaptım sevimli oldular.Şimdi yazarken fikrim geldi :) Bi tanesinin kanat ve gagasını siyah yapıp konsept oluşturabilirmişim :) ki yapıcam da. Arkalarına mıknatıs yapıştırıp, tahta ipi kullanarak tabi daha uzun tutarak :) Buzdolaplarını süsleyebiliriz.. 
 Bu kelebekleri Gossip Girl dizisinde Serena'nın yatağının başlığında gördüğüm plastik siyah kelebeklerden esinlenerek yaptım. Önceden aldığım bocuk çiçek tohumlarını kullandım antenlerini yapmak için henüz yapıştıramadığım için resim çekerken pek atraksiyon yapamadım. Yapıştırırken kanatların açık durması için ortalarından ütülemeyi planlıyorum.Büyüklü küçüklü kelebekler yapıp ayna kenarını süsleyebilir, holde bir duvarı da renklendirebilir, ya da minik cimcimelerin odasını süsleyebilir seçim bize kalmış :)
Tavuklarım yumurtlayacak :) Bu tavukları internette gördüğümde çok hoşuma gitmişlerdi. Mutfak torbası süslenebilir, çerçeveye koyabiliriz, mutfağımızı şenlendirebiliriz :) Daha neler de neler. Bu çerçeve işine nerden taktım derseniz anlatayım. :) Koçtaş'a gitmiştim geçenlerde Home Sweet Home yazılı üçlü bir tablo görüp çok beğenmiştim. Evi delik deşik etmeyelim diye almaktan vazgeçmiştim. Ev alma mevzusu ortaya çıkınca kendim de yaparım ben ondan dedim.
Ikea'da uygun bir fiyata gördüğüm çerçeveler geldi aklıma sitesini karıştırıp bu güzel şeyleri buldum :) Alışveriş listemi de hazırlamış oldum. Kek kalıplarına da ihtiyacım vardı.Bu uzun nihaleyi salonda yemek yediğimizde kullanmak için alıcam. Bu saksıları da kaçtır internette görüyordum. Ikea'adan bu modele baya bi benzeyen bir tepsi almıştım ve oldukça memnun kalmıştım. Öyle büyük ki herşey sığıyor içine. Tur atmaya gerek kalmıyor mutfakla oda arasında :) Tabi orda kendimi kaybedip hepsini bulabilirsem. Farkettiğiniz üzere bol resimli bir post oldu bu. Pastalara ara verip dekoratif tasarımlara devam edicem sanırım  :) En son da mutfak masası için Tedi'den aldığım masa örtüsü tutacaklarını paylaşıp Hoşçakalın, Mutlu kalın diyorummm :)



You Might Also Like

3 yorum

  1. gelen fikir seker tadinda:))))))
    sevgiler
    bende bahceme caya beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma Hoşgeldin Cihan teşekkür ederim dün gece de bişeyler geldi aklıma denedim inş güzel olur :)Hemen geliyorum kahvaltı yapıyordum zaten geç ama :)

      Sil
  2. keçeyl yapılan herşey gibi yukarıdaki keçelilere de bayıldım canım.Blog dunyasına da hosgeldin bende beklerim begenirsin umarım:))
    http://merveyilldiz.blogspot.com

    YanıtlaSil