EVDEKİ HESABA UYMAYAN PLANLAR...

Salı, Şubat 28, 2012

    Ne zamandır yazamıyorum. Dur söyleyeyim hemen fotoğraf makinemi Kartepe'ye giden kardeşime verdiğimden bu yana sanırım. İstanbul dönüşü Reco'nun ağrıyan bileği için hastahane randevusuna yetiştik. Akşam altı için MR randevusu verdiler. Biz sevinip  haliyle beş saat vaktimiz vardı rahat rahat işlerimizi halleder Fetih 1453'e de gideriz diye düşünürken hayat ağlarını örüyordu :) Bindiğimiz otobüsten İzmit Saat Kule'sinin önünden indik.Fethiye'ye doğru yürüdük.
                        Bu kareler İzmit Belediyesinin Dünden Bügüne adlı minyatür çalışmalarından.



  Almam gereken şeyler vardı.  Yemek yedik, nt'ye gittik. Kısacası oyalandık. Vaktimizi yetiremedik bize uygun olan seansa. Kahve Dünya'sına gidelim dedik. Kaç seferdir gidiyoruz boş masa yok. Buradan yetkililere sesleniyorum iki şube daha açıverin biz de rahatlayalım! İzmit'i iyi bilmiyorum mazur görün. Bir çay bahçesi bulduk Oturduk çayımızı içtik. Çarşıda dolanıp Fevziye Camii'ydi sanırım konduk bahçesine başladık  MR'ın saatini beklemeye. :) Beklenen gelmez ya vakit geçmez oldu. İkimiz de hastahane sevmiyoruz orda da gidip beklemek istemiyoruz haliyle . Öyle böyle geçti zaman. MR'ımızı çekilip evimizin yolunu tuttuk.
Bu hafta alışveriş duygumu azıcık köreltmiş olmalıyım iki kazak,bir etek sayesinde. :) Bu hanım hanımcık ferforjenin kullanım amacı aşağıda.. Annişkomdan erken doğum günü hediyesi. Kitap tutucummm :) 
 Bu arada Ikea çıkartmamı da yaptım. Bir tek kek kalıplarını alamadım. Onlarda bitmişti. Mayıs'ta gelecekmiş tekrar. Bu çerçeve krem rengi olmalıydı.. Napalım kısmet :)  Aldığım çerçevelerin de iç tasarımı  bitti. Yazıları kaldı. :) Yeni  postlar yolda. Benden bu kadar şimdilik  Esra kaçar :)  Allaha emanett ...


You Might Also Like

4 yorum

  1. kitap tutucuna bayıldım, annen çok zevkliymiş :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Maya'cım :) Çook geç farkettim yorumunu...

      Sil
  2. kitap tutucuyu nerden almış acaba anneniz

    YanıtlaSil
  3. @Ebru Logolu English Home dan almış. :)

    YanıtlaSil